اسامی برگزیدگان جشنواره ترنم وحی استان قم اعلام شد + عکس
کد خبر: 4104394
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹

اسامی برگزیدگان جشنواره ترنم وحی استان قم اعلام شد + عکس

اختتامیه مرحله استانی سومین دوره جشنواره ملی ترنم وحی در استان قم، با قدردانی از نفرات برگزیده در چهار رشته‌ مختلف برگزار شد.

اختتامیه جشنواره قرآنی ترنم وحی در قمبه گزارش ایکنا، مراسم اختتامیه مرحله استانی سومین دوره جشنواره ترنم وحی، غروب شنبه، ۱۲ آذرماه در بقعه امامزاده موسی مبرقع(ع) برگزار شد.

در این مراسم که سروش عظیمی، دبیر اجرایی جشنواره ملی ترنم وحی و مدیرعامل مؤسسه فرهنگی ـ مردمی اظهرالجمیل الاعلی مشهد، سیدجواد حسینی، دبیر فنی جشنواره، حجت‌الاسلام والمسلمین صدر، مدیر بقعه امامزاده موسی مبرقع(ع) قم، مدیران و معاونان اوقاف استان، داوران برجسته قرآنی کشور و استان قم، متسابقان و اقشار مختلف مردم و همچنین جمعی از مسئولان استانی و شهری حضور داشتند، با اهدای لوح و جوایزی، از نفرات برگزیده در رشته‌های مختلف تجلیل شد.

در آیین اختتامیه سومین جشنواره ملی ترنم وحی سیدعباس حسینی و سیدمحمدجواد حسینی از قراء بین‌المللی کشور تلاوت داشتند و اجرای این مراسم توسط علی علیزاده انجام شد.

در این ایام چهار کارگاه تخصصی تلاوت قرآن در رشته‌های تقلیدی، تطبیقی و ترتیل قرآن و اذان از سوی سید‌جواد حسینی برای متسابقان قم و شهرستان‌ها برگزار شد.

گزارش تصویری اختتامیه جشنواره ترنم وحی در استان قم

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha