فینال جشنواره قرآنی ترنم وحی برگزار می‌شود
کد خبر: 4040966
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷
با حضور قاریان بین‌المللی؛

فینال جشنواره قرآنی ترنم وحی برگزار می‌شود

فینال دومین جشنواره قرآنی ترنم وحی ویژه نوجوانان 18 اسفندماه با حضور تعدادی از قاریان بین‌المللی قرآن برگزار می‌شود.

جشنواره قرآنی ترنم وحی به گزارش ایکنا، فینال دومین جشنواره قرآنی ترنم وحی که طراح و برنامه‌ریز آن مؤسسه اظهر الجمیل الاعلی مشهد است، چهارشنبه، 18 اسفندماه از ساعت 15 تا نماز مغرب با حضور سیدجواد حسینی، سیدجواد سادات فاطمی و حمید شاکرنژاد قاریان بین‌المللی قرآن برگزار می‌شود. سرپرست هیئت داوران و ناظر جشنواره ملی ترنم وحی جعفر عرفانیان، قاری و پیشکسوت قرآنی است.

اختتامیه این جشنواره نیز همان روز بعد از نماز مغرب و عشا با حضور مسئولان لشکری و کشوری برگزار و از نفرات برتر تجلیل می‌شود. پیش از این بنا بود این مسابقات به صورت حضوری در جزیره کیش برگزار شود که به علت قرمز شدن وضعیت کرونا در استان هرمزگان و جزیره کیش به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

شرکت‌کنندگان تا پنجم اسفند برای ارسال فایل قرائت اذان و تقلیدی و تا دهم اسفند نیز برای ارسال فایل قرائت تطبیقی‌ مهلت داشتند، تفاوت این مسابقات با دیگر مسابقات این است که قاری نوجوان به جای شرکت در یک رشته در سه رشته شرکت می‌کند، مجموعه امتیاز این سه رشته نفر برتر این جشنواره را اعلام می‌کند. عنوان این جشنواره نیز انتخاب برترین پدیده قاری جمهوری اسلامی ایران تعیین شده است.‌

همچنین هدایا، لوح و تندیس جشنواره به نفرات برتر اعطا می‌شود و پنج نفر برتر مستقیم به فینال سومین دوره جشنواره ترنم وحی که سال آینده برگزار خواهد شد، راه پیدا می‌کنند.  

حمید شاکرنژاد، دبیر جشنواره ترنم وحی و سروش عظیمی، مدیر اجرایی این جشنواره است. این مسابقات از طریق پیج مؤسسه به نشانی azharoljamil در اینستاگرام به صورت زنده پخش می‌شود. 

نفرات فینالیست این مسابقات عبارتند از مهدی اکبری، محمدسعید علم‌خواه، محمد رضایی، محمدسعید دربان‌ملک، محمدباقر محسنی، محمدامین کهن، امیرحسین جعفرزاده، پوریا بلوکی، حسین طاهری و اميدرضا پرنلو.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha