دوره‌های آموزش «سبک زندگی قرآنی» در البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 4104884
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸

دوره‌های آموزش «سبک زندگی قرآنی» در البرز برگزار می‌شود

اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت البرز با همکاری مؤسسات، دوره آموزشی سبک زندگی قرآنی در این استان برگزار می‌کند.

«سبک زندگی قرآنی»

فرخ‌لقا پورمختار، مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از برگزاری دوره‌های آموزشی سبک زندگی قرآنی از سوی این اتحادیه در استان با همکاری مؤسسات قرآنی خبر داد و اظهار کرد: موضوعات این دوره ارتباط انسان با خدا، قرآن، اهل‌ بیت(ع) و جهان هستی است که با هدف ترویج سبک زندگی قرآنی در جامعه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان پس از حضور در این دوره و اتمام آن همچنین گذراندن آزمون گواهی شرکت در دوره را دریافت می‌کنند، افزود: فراخوان ثبت‌نام در دوره به‌زودی اعلام می‌شود.

پورمختار با بیان اینکه این دوره ویژه مربیان، مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآنی استان است، گفت: برگزاری چنین دوره‌هایی زمینه حل بسیاری از مشکلات اجتماعی و فرهنگی در جامعه را فراهم می‌کند.

وی تأکید کرد: متناسب‌سازی آموزش با نیاز‌های جامعه و بسترسازی در مسیر تحقق تربیت قرآنی از اهداف برگزاری این دوره است و از تمامی ظرفیت‌های اتحادیه برای برگزاری هرچه بهتر این دوره استفاده خواهد شد.

این  مسئول در پایان با تأکید بر اینکه تحقق سبک زندگی قرآنی امری است که باید توسط دستگاه‌های قرآنی بیش از پیش دنبال شود، گفت: همه دستگاه‌ها باید پای کار باشند چون تحقق این هدف فقط با فعالیت تعداد محدودی از متولیان و فعالان قرآنی عملیاتی نمی‌شود.

انتهای پیام
captcha