تجلیل از ۳ دهه خدمات پیشکسوت قرآنی لرستان
کد خبر: 4104920
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱

تجلیل از ۳ دهه خدمات پیشکسوت قرآنی لرستان

در حاشیه هفدهمین جشنواره «تلاوت‌های مجلسی و مردمی» لرستان از سه دهه خدمات قرآنی عزت‌الله گوشه‌ای، پیشکسوت قرآنی استان لرستان تجلیل به عمل آمد.

تجلیل از ۳ دهه خدمات پیشکسوت قرآنی لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، همزمان با برگزاری هفدهمین جشنواره «تلاوت‌های مجلسی و مردمی» لرستان با حضور داوود جعفری، دبیرکل جشنواره تلاوت‌های مجلسی و مردمی کشور، حجت‌الاسلام حبیب حاتمی‌کن‌کبود، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان، امین رسولی، معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان فعالان قرآنی استان، از سه دهه خدمات قرآنی عزت‌الله گوشه‌ای در حوزه تلاوت قرآن تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم که در سالن اجتماعات حوزه هنری لرستان برگزار شد، تمثال عزت‌الله گوشه‌ای که توسط یکی از اساتید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان تهیه شده بود، به وی اهدا شد.

عزت‌الله گوشه‌ای از قاریان پیشکسوتی است که فعالیت خود را در دهه 60 آغاز کرد و در طول سال‌ها منشأ خدمات قرآنی زیادی در لرستان و خوزستان بوده است.

ریاست شورای عالی قرآن لرستان، برگزاری جلسات قرائت قرآن و تدریس فنون تلاوت و پرورش قاریان در مؤسسه قرآنی یوسف‌ نبی(ص) خرم‎آباد، داوری مسابقات از دیگر فعالیت‌های این پیشکسوت قرآنی است.

انتهای پیام
captcha