تغییر رویکرد پژوهش‌های استان قم از نظری‌محور به کاربردی و عملیاتی
کد خبر: 4105103
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۶
سخنگوی شورای اسلامی قم مطرح کرد

تغییر رویکرد پژوهش‌های استان قم از نظری‌محور به کاربردی و عملیاتی

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه مقوله پژوهش‌ در کشور نسبت به گذشته کاربردی‌تر شده است، گفت: پژوهش‌های گذشته نظری‌محور بودند، اما در حال حاضر پژوهش‌ها کاربردی و عملیاتی‌تر شده‌اند.

روح‌الله امراللهی، سخنگوی شورای اسلامی شهر قمبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، روح‌الله امراللهی، سخنگوی شورای اسلامی شهر مقدس قم، 15 آذرماه در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان قم که به‌مناسبت هفته پژوهش در محل نمایشگاه‌های دائمی این استان برپا شده است، اظهار کرد: برپایی نمایشگاه پژوهش و فناوری یک اتفاق مؤثر، مناسب و تأثیرگذار است.

وی با اشاره به اینکه پژوهش‌ها نسبت به گذشته کاربردی‌تر است، بیان کرد: پژوهش‌های گذشته نظری‌محور بودند، اما در حال حاضر پژوهش‌ها کاربردی و عملیاتی‌تر شده‌اند.

عضو شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه انتظارها از استان‌ قم زیاد است، گفت: باتوجه به پیشینه قوی‌ که در استان قم وجود دارد، توقع می‌رود پژوهش‌ها در سطح بالاتری ارائه شوند.

وی با اشاره به اینکه بخشی از اقداماتی که در حوزه‌ پژوهش‌های دانش‌بنیان در استان انجام‌ شده در نمایشگاه حضور پیدا نکرده‌اند، یادآور شد: در برگزاری نمایشگاه‌ها، دعوت‌ها باید به شکلی باشد که شاهد حضور بیشتری از شرکت‌های دانش‌بنیان و جامعه هدف باشیم.

امراللهی با بیان اینکه غرفه جهاددانشگاهی مثل همیشه موفق است، تصریح کرد: این غرفه‌ از غرفه‌های قوی نمایشگاه است.

انتهای پیام
captcha