برگزاری دوره آموزشی صداسازی در احسن‌الحدیث
کد خبر: 4104056
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹

برگزاری دوره آموزشی صداسازی در احسن‌الحدیث

دوره آموزشی صداسازی به صورت مجازی از سوی مؤسسه احسن‌الحدیث تهران برگزار می‌شود.

دوره آموزشی صداسازی در احسن‌الحدیثبه گزارش ایکنا، دوره آموزشی صداسازی به صورت غیر حضوری با تدریس مهدی خالقی روزهای سه‌شنبه از ساعت 19 تا 20 از سوی مؤسسه احسن‌الحدیث تهران برگزار می‌شود.

افزایش انعطاف صدا، افزایش تحریرپذیری صدا، افزایش مساحت صدا، تقویت گوش موسیقایی از جمله سرفصل‌های این دوره است که طی 10 جلسه برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پیا‌م‌رسان‌های ایتا و سروش با شماره 09201235453 در ارتباط باشند.

همچنین در خبر دیگری از احسن‌الحدیث آمده است؛ کلاس‌های حضوری مؤسسه در رشته‌های روخوانی و روان‌خوانی ویژه آقایان با تدریس محمود اصغری، جمعه‌ها، ساعت 10:15 تا 11:30، قرائت نوجوانان پسر با تدریس سیدیوسف درود، جمعه‌ها، ساعت 12 تا 13:30 و روخوانی و روان‌خوانی بانوان با تدریس زینب عنابستانی، دوشنبه‌ها، ساعت 14 تا 15:15 از سرگرفته می‌شود.

دوره‌ای پرکاربرد به منظور ارتقای زیبایی تلاوت با سرفصل‌هایی چون تجوید تخصصی و تنغیم ترتیل با تدریس سیدیوسف درود به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، مؤسسه احسن‌الحدیث در تهران، ميدان امام حسين(ع)، خيابان ۱۷ شهريور، خيابان صفای شرقی، پلاك ۴۹۷ قرار دارد.

همچنین علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در دوره‌ها می‌توانند از طریق پیام‌رسان‌های ایتا و سروش با شماره ۰۹۱۹۷۱۵۶۴۰۰ در ارتباط باشند.

انتهای پیام
captcha