سرمایه‌گذاری برند محصولات زیبایی حلال در فین‌تک اندونزیایی
کد خبر: 4108348
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱

سرمایه‌گذاری برند محصولات زیبایی حلال در فین‌تک اندونزیایی

فین‌تک اسلامی مطرح اندونزیایی از جذب سرمایه از سوی یک برند محصولات زیبایی خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از Nikkei Asia،  گروه Alami اندونزی، استارت‌آپی  اسلامی که وام‌های همتا به همتا را مطابق با شریعت به شرکت‌های کوچک و متوسط ارائه می‌دهد، مبلغی نامشخص از برند  بِنِوآ (Beneva)، از شرکت‌های زیرگروه شرکت زیبایی پاراگون (ParagonCorp) جمع‌آوری کرده است.

Alami  اولین شرکت فناوری است که از این شرکت کمک مالی دریافت می‌کند. پراگون مالک برندهای لوازم آرایشی حلال مانند  Wardah، Emina، Makeover و Kahf است.

دیما جانی، بنیانگذار و مدیر عامل Alami در بیانیه‌ای گفت که قرار است این بودجه از نوآوری محصولات Alami و همچنین بهبود دسترسی به خدمات مالی مبتنی بر شریعت هزینه شود.

با بودجه جدید، Alami قابلیت‌های فناوری خود را به عنوان یک ارائه‌دهنده فین‌تک مطابق با شریعت افزایش می‌دهد.

ساری چایرونیسا، مدیر بنوا، هم با تأ‌یید این کمک مالی گفت: هم‌افزایی بین پاراگون و Alami به قرار گرفتن اندونزی در مرکز صنعت جهانی حلال کمک خواهد کرد.

بر اساس گزارش وضعیت اقتصاد جهانی اسلامی در سال 2022، دارایی‌های مالی منطبق با شریعت سالانه 7.8 درصد رشد کرده و به 3.6 تریلیون دلار در سال 2021 رسید.

Alami که در سال 2019 تأسیس شد، بیش از 111 هزار سرمایه‌گذار همتا به همتا دارد که در تقریباً 10 هزار پروژه در سراسر کشور مشارکت دارند. این سرمایه‌گذاران تا سپتامبر بیش از 200 میلیون دلار وام پرداخت کرده بودند.

انتهای پیام
captcha