اختصاص ۶ میلیارد تومان برای تکمیل طرح کانون فرهنگی، هنری بهنمیر
کد خبر: 4110210
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۱

اختصاص ۶ میلیارد تومان برای تکمیل طرح کانون فرهنگی، هنری بهنمیر

وزیر آموزش و پرورش گفت: اعتبار ۶ میلیارد تومانی از سوی وزارتخانه برای تکمیل کانون فرهنگی - هنری بهنمیر در دستور کار قرار می‌گیرد.

وزیر آموزش و پرورش

به گزارش ایکنا از مازندران، یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش، 6دی به همراه استاندار مازندران،  نماینده مردم شهرستان های بابلسر و فریدونکنار در مجلس، امام جمعه بهنمیر، معاون پارلمانی و امور استان های وزیر آموزش و پرورش، مدیرکل آموزش و پرورش استان و فرماندار بابلسر از کانون فرهنگی و هنری شهید سید احمد موسوی در بهنمیر شهرستان بابلسر بازدید کرد.

وزیر آموزش و پرورش  درحاشیه بازدید از ساختمان نیمه تمام کانون فرهنگی و هنری بهنمیر  در گفت و گو با خبرنگاران گفت: تاکنون حدود ۲ میلیارد تومان برای ساخت این مرکز هنری و فرهنگی هزینه شدکه به دلیل ادامه نیافتن تزریق اعتبارات این طرح در سال های گذشته نیمه تمام رها شده بود.

وی افزود: حدود ۱۶ میلیارد تومان برای تکمیل این طرح نیاز است که با هماهنگی های انجام شده و همراهی نمایندگان مجلس و استانداری مازندران برای جذب این اعتبارات اقدام خواهیم کرد.

نوری تصریح کرد: به زودی فرایند تزریق اعتبار ۶ میلیارد تومانی از سوی وزارت آموزش و پرورش برای تکمیل این طرح هنری و فرهنگی در دستور کار قرار می گیرد و با این کار امیدواریم در کمترین زمان ممکن این طرح به بهره برداری برسد.

وزیر آموزش و پرورش با اعلام اینکه ۱۰ میلیارد تومان از سهم نمایندگان مجلس و با همراهی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برای تکمیل این طرح در نظر گرفته شد که برای جذب این منبع مالی هم تلاش خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: ساخت کانون فرهنگی و هنری در این منطقه از استان مازندران نیاز است و باتوجه به اینکه مادر شهید سید احمد موسوی زمین ساخت این مجموعه را اهدا کرده، مسوولان هم برای تکمیل این طرح باید بکوشند.

انتهای پیام
captcha