پویش «مکتب قرآنی ـ نسل سلیمانی» در فارس به راه افتاد
کد خبر: 4111455
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲

پویش «مکتب قرآنی ـ نسل سلیمانی» در فارس به راه افتاد

همزمان با فرا رسیدن سالگرد شهادت سردار دل‌ها، پویش «مکتب قرآنی ـ نسل سلیمانی» با مشارکت و همکاری نهادهای قرآنی استان فارس برگزار می‌شود.

شهید سلیمانیبه گزارش ایکنا از فارس، همزمان با فرا رسیدن سالگرد شهادت سردار دل‌ها، ویژه‌برنامه‌های مختلف قرآنی در سطح استان فارس برگزار می‌شود که یکی از آن‌ها پویش «مکتب قرآنی ـ نسل سلیمانی» ویژه عموم مردم است.

این پویش با محوریت ارسال عکس و دلنوشته، ویژه عموم علاقه‌مندان در گروه‌های سنی مختلف و در ۵ عنوان مختلف یادمان سردار ولایت، سرباز قرآنی فاطمی، حجاب فاطمی، در سوگ حامیان ولایت و سردار دل‌ها برگزار می‌شود.

هر کدام از این عناوین ویژه یکی از اقشار و گروه‌های سنی است. عنوان «یادمان سردار ولایت» ویژه تشکل‌های قرآنی مردمی است که تشکل‌ها می‌توانند با ارسال عکس از محفل یا مراسم یابود شهید سلیمانی با قید نام تشکل در این پویش شرکت کنند.

عنوان «سرباز قرآنی فاطمی» ویژه پسران 6 تا 18 سال است که با ارسال عکس با مضمون ارائه شده می‌توان در این بخش شرکت کرد. عنوان «حجاب فاطمی» هم ویژه دختران 6 تا 18 سال است که با ارسال عکس با مضمون حجاب، قرآن و شهید سلیمانی می‌توان در آن شرکت کرد.

عنوان «در سوگ حامیان ولایت» ویژه دختران و پسران 6 تا 18 سال است که با ارسال عکس از حضور در مراسم یادبود شهید سلیمانی امکان شرکت در این بخش میسر می‌شود و در نهایت عنوان «سردار دل‌ها» ویژه بانوان و آقایان 19 سال به بالا است که با ارسال دلنوشته خطاب به شهید سلیمانی دارای حداقل 5 و حداکثر 10 سطر می‌توان در آن شرکت کرد.

دانش‌آموزان می‌توانند آثار خود را به آیدی @jbmkkd5674 در پیام‌رسان شاد ارسال کنند و سایر اقشار هم می‌توانند آثار خود را به شماره 09174344885 از طریق ایتا ارسال کنند.

این پویش از روز گذشته، 11 دی‌ماه آغاز شده و تا 18 دی‌ماه جاری ادامه خواهد داشت که تمام آثار ارسالی باید دارای مشخصات کامل شناسنامه‌ای و تحصیلی باشد.

مراسم اختتامیه این پویش و اهدای جوایز همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا(س) برگزار خواهد شد که در آن به ۵ اثر برگزیده در هر عنوان هدایایی به قید قرعه تقدیم خواهد شد البته در گروه سنی 19 سال به بالا آثار داوری خواهند شد.

دبیرخانه پویش مذکور به شماره 32344368 واقع در اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس آماده پاسخگویی سؤالات متقاضیان شرکت در آن است.

این پویش به همت اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس با مشارکت استانداری، اداره‌کل اوقاف، اداره‌کل ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، سازمان فرهنگی شهرداری شیراز و دارالقرآن آستان مقدس شاهچراغ(ع) اجرا می‌شود.

انتهای پیام
captcha