22 دوره آموزشی «جان‌ فدا» ویژه معلمان در البرز اجرا شد
کد خبر: 4113342
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷

22 دوره آموزشی «جان‌ فدا» ویژه معلمان در البرز اجرا شد

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان البرز گفت: تاکنون ۲۲ دوره آموزشی «جان‌ فدا» با هدف معرفی آرمان‌ها و ارزش‌های والای شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ویژه معلمان در استان به اجرا درآمده است.

دوره آموزشی «جان فدا»

به گزارش ایکنا از البرز، مجتبی آمرکاشی، مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان البرز، دوشنبه، 19 دی‌ماه در دوره آموزشی جان فدا که با حضور معلمان علوم اجتماعی در سالن امام علی(ع) کرج برگزار شد، اظهار کرد: تاکنون ۲۲ دوره آموزشی جان فدا با هدف معرفی آرمان‌ها و ارزش‌های والای شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ویژه معلمان در استان به اجرا درآمده است.

وی با اشاره به اینکه این دوره‌های آموزشی به همت معاونت متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش و سازمان بسیج فرهنگیان استان البرز در حال برگزاری است، افزود: در این دوره آموزشی اساتید برتر کشوری و استانی حضور دارند و دروس تخصصی در سطحی بالا را به معلمان به‌عنوان پرورش‌دهندگان اندیشه دانش‌آموزان در سنگر مدرسه ارائه می‌‌دهند.

آمرکاشی با بیان اینکه جهاد تبیین سلاح مؤثر مقابله با جنگ شناختی دشمنان است که باید از سوی اقشار مختلف جامعه از جمله معلمان جدی گرفته شود، تصریح کرد: دشمن امروز جنگ شناختی خود را علیه ما شدت بخشیده و تلاش دارد تا از این طریق جوانان و نوجوانان ما را گمراه و منحرف کند.

وی گفت: دشمن با تکیه بر جنگ شناختی می‌خواهد شناخت فرزندان ما را دچار تغییر کند یعنی اینکه آنان دیگر به شهدایشان و انقلاب اسلامی نبالند و از عفاف و حجاب و ارزش‌های اسلامی پرهیز کنند.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان البرز با بیان اینکه شهید سلیمانی جان فدای انسانیت بود، اظهار کرد: او فقط جان فدای شیعیان و مسلمانان نبود، بلکه جان عزیزش را فدای صلح و انسانیت کرد و جهان عاری از داعش، دستاورد بزرگی او برای همه بشر است. حاج قاسم سلیمانی سرباز رشیدی بود که مأآموریت خود را در تشکیل محور مقاومت به خوبی انجام داد و خار چشم آمریکا و رژیم صهیونیستی شد.

انتهای پیام
captcha