اعلام اسامی داوران مرحله مقدماتی مسابقات بین‌المللی قرآن
کد خبر: 4113537
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹

اعلام اسامی داوران مرحله مقدماتی مسابقات بین‌المللی قرآن

داوران مرحله مقدماتی سی و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن ایران اعلام شد و بر اساس آن در این مرحله مجموعاً 15 داور ایرانی و دو داور خارجی حضور دارند.

اعلام اسامی داوران مرحله مقدماتی مسابقات بین‌المللی قرآن

به گزارش ایکنا، اسامی داوران مرحله مقدماتی سی و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه اعلام شد که در بین آنها دو داور از کشورهای افغانستان و عراق نیز دیده می‌شود.

بر همین اساس در بخش آقایان محمدجواد رجایی در بخش تجوید، نصرت‌الله حسینی در بخش صوت، رضا محمدپور در بخش لحن، سعید فیاض در بخش وقف و ابتدا و حمید درایتی و محمدصادق نصر‌اللهی در بخش حسن حفظ در گروه داوری حضور دارند.

ریاست هیئت داوران بخش آقایان را سیدعلی سرابی بر عهده دارد و ناظر فنی این بخش نیز هاشم روغنی اعلام شده است. سیداحمد غفاری از افغانستان و احمد عادل عبدالباری از کشور عراق دو داور بین‌المللی حاضر در گروه داوران هستند.

همچنین در بخش بانوان نیز مرضیه دیانی در بخش تجوید، ملیحه اسحاق‌نژاد در بخش صوت، لیلا بایست در بخش لحن، مریم خطیب در بخش وقف و ابتدا و زهرا افخمی و مریم سعیدی نیز در بخش حسن حفظ به عنوان داور معرفی شده‌اند.

رئیس هیئت داوران در بخش بانوان بر عهده مریم خطیب گذاشته شده و ناظر فنی نیز اعظم الماسی است.

داوری مرحله مقدماتی سی و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران به صورت مجازی و با تشکیل هیئت داوران در مشهد مقدس طی روزهای 23 تا 27 دی‌ماه انجام می‌شود.

در این مرحله از مسابقات مجموعاً 146 فایل از 80 کشور دنیا ارزیابی خواهد شد و نفرات برتر نیز به فینال این مسابقات که اواخر امسال به صورت حضوری برگزار می‌شود، راه می‌یابند.

مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران در پنج رشته قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و حفظ کل قرآن در بخش آقایان و قرائت ترتیل و حفظ کل قرآن در بخش بانوان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha