جلسه غیرعلنی مجلس و احتمال تمدید برنامه ششم
کد خبر: 4113795
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۸

جلسه غیرعلنی مجلس و احتمال تمدید برنامه ششم

جلسه غیرعلنی مجلس به منظور تصمیم‌گیری درباره نحوه بررسی لایحه بودجه سال آ‌ینده و سرنوشت برنامه هفتم صبح امروز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایکنا، جلسه غیرعلنی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به منظور بحث و تصمیم‌گیری درباره نحوه و اولویت خانه ملت در بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ و برنامه هفتم صبح امروز چهارشنبه ۲۲ دی برگزار شد.

به گفته رشیدی کوچی، نماینده مردم مرودشت در این جلسه نمایندگان به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند و منتظر حضور حجت‌الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئيسی هستند.

وی افزود: به نظر می‌رسد با توجه به شرایط موجود و به دلیل محدودیت زمانی برنامه ششم توسعه تمدید شده و مجلس وارد بررسی لایحه بودجه شود.

یادآور می‌شود شب گذشته سید نظام‌الدین موسوی، سخنگوی هیئت رئيسه مجلس شورای اسلامی از تقدیم لایجه بودجه سال آ‌ینده از سوی رئيس‌جمهور به مجلس در جلسه علنی امروز خبر داد و تصریح کرد که آنچه امروز ارائه می‌شود متن کامل لایحه به همراه جداول است.

بنابه گفته موسوی همچنین رئيس‌جمهور امروز نامه درخواست تمدید برنامه ششم توسته را نیز به مجلس تقدیم می‌کند که باید منتظر تصمیم نهایی مجلس با توجه به تمدید یکساله برنامه ششم در گذشته بود.

 

انتهای پیام
captcha