فلسفه وجودی حجاب تکریم مقام زن است
کد خبر: 4114148
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۶

فلسفه وجودی حجاب تکریم مقام زن است

استاندار لرستان با بیان اینکه حجاب و عفاف به عنوان یک ارزش از مهم‌ترین محصولات نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: فلسفه وجودی حجاب تکریم مقام زن است.

فرهاد زیویار استانداری لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، فرهاد زیویار، استاندار لرستان، پنج‌شنبه، ۲۲ دی‌ماه در جلسه ستاد حجاب و عفاف استان لرستان ضمن تبریک میلاد دخت مکرم اسلام حضرت فاطمه‌زهرا(س) و همچنین بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی(ره)، گفت: حجاب و عفاف به عنوان یک ارزش از مهم‌ترین محصولات نظام جمهوری اسلامی ایران است که اساس آن ارزش نهادن به مقام زن است.

وی با تأکید بر لزوم توجه به دستور کارهای مرتبط با حجاب و عفاف و حوزه مشکلات حوزه بانوان، افزود: نظارت دقیق بر خدمات‌رسانی در تفرجگاه‌ها، مناطق تفریحی، درمانی و سایر مراکز خدمت رسان از دیگر مواردی است که ستاد حجاب و عفاف استان باید به آن توجه و نظارت داشته باشد.

زیویار بر لزوم رعایت حجاب و سایر موارد مرتبط با این موضوع در صنوف و مراکز خدمات دهنده تاکید کرد و گفت: دستگاه‌ها به تعهدات خود در قبال حفظ حجاب و رعایت شئونات اسلامی عمل کنند.

استاندار لرستان، فلسفه وجودی حجاب را تکریم مقام زن دانست و با بیان اینکه عمل به وظایف در حوزه حجاب و عفاف از مهم‌ترین نکاتی است که ضرورت دارد در هر جایگاهی به این موضوع اهتمام وجود داشته باشد، اضافه کرد: رعایت این مهم بر اشاعه فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه و پیشگیری از ناهنجاری‌ها مؤثر است.

انتهای پیام
captcha