ارائه خدمات حمل‌ونقل رایگان به حجاج در فرودگاه جده
کد خبر: 4114314
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۴

ارائه خدمات حمل‌ونقل رایگان به حجاج در فرودگاه جده

فرودگاه بین‌المللی جده از راه‌اندازی سرویس رفت‌وبرگشت رایگان برای زائران از ترمینال 1 فرودگاه به مقصد مسجدالحرام خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از البلاد، فرودگاه بین‌المللی ملک عبدالعزیز در جده در حساب رسمی خود در شبکه توییتر با اعلام این خبر تصریح کرده است: برای بهره‌مندی از این خدمات، زائران باید لباس احرام پوشیده مدارک هویتی و گذرنامه خود را همراه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: سرویس حمل‌ونقل از فرودگاه هر دو ساعت یک‌بار از ساعت 10 صبح تا 22 شب و سرویس برگشت از مسجدالحرام به فرودگاه هر دو ساعت یک‌بار از ساعت 12 ظهر تا 12 صبح در دسترس خواهد بود.

اهمیت طرح تدوین تاریخ ارشاد و فتوا در مسجدالحرام

از سویی ماجد المسعودی، دستیار مدیرکل امور ارشادی در تولیت حرمین شریفین ضمن استقبال از طرح تدوین تاریخ ارشاد و فتوا در مسجدالحرام این طرح را حاکی از اهمیت تدریس و امور فتوا در عربستان توصیف کرد.

به گفته وی اعلام این طرح از سوی تولیت مسجدالحرام بیانگر اهمیت توازن میان امور معنوی، مذهبی و فرهنگی در خدمات‌رسانی به زائران بیت‌الله الحرام است.

المسعودی تصریح کرد: ارائه تصویر مناسب از عربستان در سطح جهان اسلام وابسته به تأکید بر رسالت اصلی بر اصل پیام اسلام و مراعات این اصل در زمینه امور بشری در هر زمان و مکان است.

انتهای پیام
captcha