ارائه بیش از 60 سرویس دیجیتال جدید از سوی تولیت مسجدالحرام
کد خبر: 4120971
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷

ارائه بیش از 60 سرویس دیجیتال جدید از سوی تولیت مسجدالحرام

تولیت کل مسجدالحرام و مسجدالنبی از ارائه بیش از 60 سرویس و خدمات دیجیتال در نمایشگاه دیجیتال عربستان، «لیپ» خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری عربستان سعودی، تولیت کل امور مسجد جامع و مسجدالنبی بیش از 60 سرویس دیجیتال در نمایشگاه دیجیتال عربستان «لیپ» به نمایش گذاشته است.

مشارکت تولیت مسجدالحرام و مسجدالنبی در این نمایشگاه در راستای برجسته کردن فناوری‌های هوشمند و پلتفرم‌های دیجیتالی است که با هدف بهبود خدمات ارائه شده به زائران و غنی‌سازی تجربه آنان ارائه شده است.

تولیت کل مسجدالحرام و مسجدالنبی، در این نمایشگاه خدمات الکترونیکی از قبیل، اپلیکیشن های جدید، ربات‌های هدایت‌شونده با هوش مصنوعی و نمایشگاه‌های مجازی با فناوری واقعیت افزوده را به نمایش گذاشته است و تأکید شده است که این تولیت برنامه‌های گسترده‌ای را برای استفاده از فناوری‌های مدرن و پیشرفته، استفاده از انرژی‌های تجدید پذیر و همچنین استفاده از ربات‌ها و خدمات مبتنی بر هوش مصنوعی برای ارائه پاسخ به پرسش‌های شرعی زائران و راهنمایی آن‌ها و همچنین امکاناتی از قبیل ترجمه هم‌زمان و آموزش قرآن کریم از راه دور، اجرا کرده و در این راه سرمایه‌گذاری زیادی کرده است.

تولیت کل مسجدالحرام و مسجدالنبی در سال‌های اخیر گستره خدمات الکترونیکی خود را در راستای خدمت‌رسانی به زائران بیت‌الله الحرام افزایش داده است.

انتهای پیام
captcha