خروجی برنامه‌های فرهنگی ارزیابی شود
کد خبر: 4114722
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵

خروجی برنامه‌های فرهنگی ارزیابی شود

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه برای جبران عقب‌ماندگی‌ها در بخش فرهنگی باید تلاش بیشتری شود، گفت: باید خروجی برنامه‌های ارائه شده مورد سنجش قرار گیرند.

روح‌الله نجابت، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامیبه گزارش ایکنا از فارس، روح‌الله نجابت، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی شب گذشته، 24 دی در جلسه مجمع نمایندگان فارس در مجلس با مدیرکل و معاونان آموزش و پرورش استان با اشاره به وضعیت فرهنگی در جامعه گفت: برای جبران عقب‌ماندگی‌ها در بخش فرهنگی باید تلاش بیشتری شود.

وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی که توسط نهادهای مختلف در جامعه اجرا می‌شود، تأکید کرد: باید خروجی برنامه‌های ارائه شده مورد سنجش قرار گیرند.

علیرضا پاک‌فطرت، دیگر نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست خواستار توجه به جایگاه والای معلمان شد و گفت: معلمان باید قدر جایگاه خود را بدانند.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی آموزش و پرورش اظهار کرد: وجود تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی موجب شده است که مدیریت آموزش و پرورش دچار مشکلاتی شود.

پاک‌فطرت در عین حال از اداره‌کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان فارس خواست تا تمام خود را برای تخصیص بودجه‌های عمرانی تعیین شده در این راستا به کار گیرد.

انتهای پیام
captcha