راه‌اندازی کاروان قرآنی انقلاب در جهرم
کد خبر: 4117018
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۳

راه‌اندازی کاروان قرآنی انقلاب در جهرم

مدیر دارالقرآن بسیج جهرم از راه‌اندازی کاروان قرآنی انقلاب با حضور قاریان و حافظان قرآن کریم همزمان با ایام دهه فجر خبر در این شهرستان خبر داد.

حسن عزیزی‌نیا، مدیر دارالقرآن بسیج جهرمحسن عزیزی‌نیا، مدیر دارالقرآن بسیج جهرم در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از راه‌اندازی کاروان قرآنی انقلاب با حضور قاریان و حافظان قرآن کریم همزمان با ایام دهه فجر خبر در این شهرستان خبر داد و گفت: همچون سال گذشته، کاروان قرآنی انقلاب که متشکل از حافظان و قاریان قرآن کریم است، از ۱۲ تا ۲۲ بهمن‌ماه در مساجد، پایگاه‌های بسیج، پارک‌ها و... به اجرای برنامه می‌پردازند.

وی تصریح کرد: سال گذشته در ایام دهه فجر قریب به 10 محفل قرآنی برگزار شد و امیدواریم امسال به شکرانه سالگرد چهل و پنجمین پیروزی انقلاب اسلامی این محافل افزایش یابد و بتوانیم قریب به ۳۰ محفل قرآنی در ایام دهه فجر در شهرستان جهرم برگزار کنیم.  

مدیر دارالقرآن بسیج جهرم اظهار کرد: در ایام دهه فجر، علاوه بر راه‌اندازی کاروان قرآنی انقلاب برنامه‌های دیگری از جمله مسابقه حفظ سوره مبارکه فجر و مسابقات تواشیح نیز در سطح شهرستان اجرا می‌شود.

عزیزی‌نیا در پایان گفت: مساجد و محله‌هایی که تمایل به حضور کاروان قرآنی دارند، جهت هماهنگی با شماره 09175005390 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
captcha