انتقاد حماس از بازداشت نیروهای مقاومت توسط تشکیلات خودگردان
کد خبر: 4117055
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۸

انتقاد حماس از بازداشت نیروهای مقاومت توسط تشکیلات خودگردان

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با انتقاد از بازداشت نیروهای مقاومت، آن را اقدام در راستای خدمت به رژیم صهیونیستی دانست.

به گزارش ایکنا، به نقل از العهد، جنبش حماس در واکنش به بازداشت شماری از نیروهای مقاومت و اعضای این جنبش در کرانه باختری توسط دستگاه‌های امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین، تأکید کرد که این اقدام خدمت به رژیم صهیونیستی است.

در بیانیه‌ای که به همین منظور منتشر شده، آمده است: ادامه بازداشت‌های سیاسی علیه رهبران و کادرهای حماس و فعالان سیاسی، سیاستی محکوم و مردود است.

حماس در بیانیه خود از تمام گروه‌ها و سازمان‌ها و شخصیت‌های فعال در مسائل مربوط به فلسطین خواست تا نقش خود را در راستای توقف این سیاست ایفا کرده و در برای آزادی همه زندانیان سیاسی تلاش کنند.

این درحالی است که یک عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی، در سخنانی عنوان کرد که ادامه تجاوزات و جنایات دشمن صهیونیستی علیه کرانه باختری به ویژه نابلس، منطقه را به سمت انفجار و تشدید خطرناک اوضاع پیش می‌برد و پیامدهای آن صرفاً متوجه این رژیم خواهد بود.

خضر حبیب با بیان این موضوع، گفت: تعرض شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی و برگزاری مراسم‌ تلمودی در داخل آن، اقداماتی برنامه‌ریزی شده همزمان با روی کار آمدن دولت جدید برای تحمیل شرایطی جدید است.

وی در رابطه با واکنش مقاومت در غزه به این جنایات، گفت: غزه در میدان رویارویی با دشمن حاضر است و مداخله آن کفه ترازو را به نفع ملت فلسطین سنگین خواهد کرد و مقاومت در زمان مناسب وارد عمل خواهد شد.

انتهای پیام
captcha