درماندگی صهیونیسم از رویایی با منطق استوار قرآن
کد خبر: 4117775
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳

درماندگی صهیونیسم از رویایی با منطق استوار قرآن

اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان آذربایجان غربی در بیانیه خود در محکومیت هتک حرمت قرآن آورده است: صهیونیسم جهانی از رویارویی با منطق استوار قرآن، درمانده شده است و با وحشت از پیش‌بینی توسعه و نفوذ تمدن بزرگ اسلام، این عجز و ناتوانی خود را، با طراحی برنامه‌های نژادپرستانه و نفرت‌برانگیز در کشورهایی نظیر سوئد و فرانسه، نشان می‌دهد.

قرآن کریمبه گزارش ایکنا، اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان آذربایجان غربی در محکومیت هتک حرمت قرآن بیانیه‌ای صادر کرده که مشروح آن در ادامه می‌آید؛

«بسمه تعالی

يُريدُونَ لِيُطْفِؤُا نُورَ اللَّهِ بِأَفْواهِهِمْ وَ اللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَ لَوْ کَرِهَ الْکافِرُونَ

مى‌خواهند نور خدا را با دهان‌هايشان خاموش كنند ولى خداوند كامل‌كننده نور خويش است، اگرچه كافران را ناخوش آيد.

قرآن کریم بزرگترین معجزه الهی و کامل‌ترین کتاب برای هدایت بشریت است، که با نور علم و ایمان؛ انسان‌ها را به اخلاق و معنویت و سلامت و سعادت ابدی می‌رساند.

اینک که در سراسر جهان، دین مبین اسلام گسترش بی حد و مرزی دارد؛ صهیونیسم جهانی از رویارویی با منطق استوار قرآن، درمانده شده است و با وحشت از پیش‌بینی توسعه و نفوذ تمدن بزرگ اسلام، به‌ویژه در میان نسل جوان اروپایی؛ جذب جوانان غربی به مبانی آرامش‌بخش و انسان‌ساز اسلام، به‌واسطه دولت‌ها و رسانه‌های وابسته، برای نشان دادن چهره‌ای زشت و خشن از اسلام و گسترش اسلام‌هراسی تلاش می‌کند و این عجز و ناتوانی خود را، با طراحی برنامه‌های نژادپرستانه و نفرت‌برانگیز در کشورهایی نظیر سوئد و فرانسه، نشان می‌دهد. این در حالی است که همه می‌دانند مردم این کشورها، اجازه کوچکترین نقد و باصطلاح اهانت به مقامات سیاسی کشورشان را ندارند.

جامعه قرآنی، دولت سوئد را مسئول مستقیم جریحه‌دار نمودن قلب‌های بیش از دو میلیارد مسلمان و هرگونه عواقب حمایت پلیس سوئد به بهانه واهی حمایت از آزادی بیان و سوزاندن نسخه‌ای از قرآن کریم، توسط یک نژادپرست افراطی در مقابل سفارت ترکیه، در آن کشور می‌داند و هرگونه اقدام جنایتکارانه ضدبشری را به شدت محکوم می‌کند.

ما از تمامی دولت‌‌های اسلامی و مراجع بین‌المللی به ویژه سازمان کنفرانس اسلامی و سازمان ملل متحد می‌خواهیم این جنایت بزرگ علیه عواطف و احساسات ومقدسات مسلمانان جهان را محکوم کرده و برای بسیج افکار عمومی جهانی با هدف ترویج صلح بین‌المللی و جلوگیری از وقوع چنین تخلفات تشنج‌زا و اهانت‌های سازمان یافته نژادپرستانه، اقدام قانونی نمایند.

اتحادیه موسسات و تشکل های قرآن و عترت استان آذربایجان غربی

اللهم عجل لولیک الفرج»

انتهای پیام
captcha