آغاز پویش رویش‌های قرآنی انقلاب در مدارس میاندوآب
کد خبر: 4118289
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸

آغاز پویش رویش‌های قرآنی انقلاب در مدارس میاندوآب

پویش رویش‌های قرآنی انقلاب اسلامی در مدارس و بین اعضای خانواده‌های میاندوآب به همت مربیان قرآنی آغاز شد.

پویش رویش‌های قرآنی انقلابحجت‌الاسلام والمسلمین محمد میرزازاده، مدیر بخش آقایان مؤسسه فرهنگی ـ مردمی مهد قرآن و عترت میاندوآب در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به آغاز پویش رویش‌های قرآنی انقلاب اسلامی در مدارس و خانواده‌های میاندوآب به همت مربیان قرآنی بیان کرد: قرآن کریم مهم‌ترین سند راهبردی سعادت مسلمین جهان است و به همین دلیل نیز دشمنان از آن واهمه دارند.

وی ادامه داد: در پی اهانت‌های مکرر برخی کشورهای اروپایی‌ به این کتاب بی‌مانند الهی، طرح «رویش‌های قرآنی انقلاب اسلامی» به همت مؤسسه مهد قرآن و عترت میاندوآب با همکاری مدارس آموزش و پرورش و طلاب حوزه علمیه در این شهرستان آغاز شده است. این طرح با تهیه و ضبط سرودی با عنوان «ای قرآن» آغاز و سپس در کانال‌های فضای مجازی بارگذاری و از دانش‌آموزان، خانواده‌ها و مدارس خواسته شد آن را در خانه‌ها و مدارس همخوانی و ضمن ارسال به ما در گروه‌ها و کانال‌ها نیز بارگذاری کنند تا در پایان به سه اثر برگزیده جایزه کمک‌هزینه سفر به مشهد مقدس اهدا شود.

میرزازاده بیان کرد: این طرح تا 15 بهمن‌ماه که «همایش رویش‌های قرآنی انقلاب اسلامی» در سالروز ولادت امیرالمؤمنین(ع) در مصلای میاندوآب با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و قاریان ممتاز و بین‌المللی برگزار می‌شود ادامه خواهد داشت و در آن همایش، افراد برگزیده معرفی می‌شوند.

وی گفت: تاکنون از تهران، ارومیه، قم و مدارس شهرستان میاندوآب از جمله مدرسه قرآنی علم‌الهدی، مدرسه قرآنی ثقلین، ۱۳ آبان، طریق‌القدس روستای مرادخانلو، راهیان کوثر، سمیه باروق، شهید فرهاد جاوید، دبستان پسرانه سماء، مدرسه سرای علم، فرهنگ، شهید خلیلی روستای مظفرآباد، نواب صفوی روستای حاج حسن خلاصه و ... در این طرح شرکت کرده‌اند و در ادامه بقیه مدارس نیز ملحق خواهند شد.

میرزازاده اظهار کرد: هدف از اجرای این سرود ترویج فرهنگ و سبک زندگی قرآنی و محکومیت اهانت به قرآن کریم است.

یادآور می‌شود، مهد مرکزی به نشانی میاندوآب، بلوار انقلاب اسلامی، کوچه رضوان واقع شده است.

انتهای پیام
captcha