تلاش مدیریت شهری شیراز برای رسیدن به تراز سومین حرم اهل بیت(ع)
کد خبر: 4118464
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۱
طاهری مطرح کرد:

تلاش مدیریت شهری شیراز برای رسیدن به تراز سومین حرم اهل بیت(ع)

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به انتظارات از این شورا از شهرداری گفت: جهت‌گیری تیم شهرداری در مسیر پیش رو برمبنای سه محور اصلی است تا شیراز طبق فرمایش مقام معظم رهبری به تراز شهر سوم حرم اهل بیت(ع) برسد.

مهدی طاهری، رئیس شورای اسلامی شهر شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، مهدی طاهری، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز امروز، 10 بهمن در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز که با موضوع جهش عمرانی و افتتاح و کلنگ زنی ۱۱۲ پروژه به مناسبت دهه فجر برگزار شد، گفت: خدمت جهادی به شهروندان شیراز بدون ایجاد طبقه‌بندی شهروندان، مبارزه با فساد اعم از افرادی که اهل فساد هستند و یا ساختارهایی که ایجاد فساد می‌کند و سلامت ادارای و سوم توسعه فرهنگ انقلاب اسلامی در شهر شیراز به عنوان سه محور اصلی است که اعضای شورا در مصوبات و تصمیم‌های کمیسیون‌ها مدنظر دارند و از شهرداری انتظار دارند در این مسیر حرکت کند.

وی افزود: برآیند ما از تلاش‌های شهرداری شیراز در هر سه موضوع مناسب و قابل قبول است به‌ویژه در ایامی که شاهد تلاش‌های شهردار و مجموعه شهرداری شیراز هستیم.

 رئیس شورای اسلامی شهر شیراز بیان کرد: جهت‌گیری تیم شهرداری در مسیر پیش رو برمبنای این سه محور است تا شیراز طبق فرمایش مقام معظم رهبری به تراز شهر سوم حرم اهل بیت(ع) برسد.

 طاهری اظهار امیدواری کرد: حسب قول‌های نمایندگان شاهد تصویب قانون مدیریت یکپارچه واحد شهری از سوی مجلس شورای اسلامی باشیم تا ختم کلامی برای ناهماهنگی‌های که بین دستگاه‌های خدمات‌رسان است و از سوی دیگر مردم در کلان شهرها شاهد خواهند بود که پارلمان محلی شورای شهر خواهد بود نه صرفا شورای شهرداری.

وی در پاسخ به اینکه این ۱۱۲ پروژه چه تعداد جمعیت هدف را تحت پوشش قرار می‌دهد، گفت: برای رسیدن شیراز مطلوب از نظر کیفی و براساس دیدگاه‌های شهروندان فاصله زیاد است چرا که برای پاسخگویی به این سوال باید تمام نیازها شهر بر اساس افق‌های پیش رو درنظر گرفته شود.

طاهری با بیان اینکه شهر شیراز نیازمند نقشه جغرافیایی بر اساس نیازمندی‌های شهر در سه سرفصل محرومیت، کمتر برخودار و توسعه‌ای است، افزود: حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد اقدامات شورا و شهرداری در همین مسیر است و از سوی دیگر براساس یک نقشه مشخص می‌توانیم پاسخگویی شهروندان در هر سر فصل باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز تأکید کرد: با دانش مهندسی که در شورا و شهرداری وجود دارد و همکاری سایر دستگاه‌ها این مسیر پیمودنی است.

وی درباره وضعیت مسیرهای دوچرخه سواری گفت: برای آمدن دوچرخه‌ها باید شهرداری و سرمایه‌گذار به توافق برسند و امیدواریم طی دو هفته آینده موضوع دوچرخه‌ها در شهر شیراز تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام
captcha