نخستین کارگاه تخصصی تبلیغ چهره به چهره برگزار شد
کد خبر: 4118746
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۹

نخستین کارگاه تخصصی تبلیغ چهره به چهره برگزار شد

نخستین کارگاه تخصصی تبلیغ چهره به چهره برای مبلغان هادیان کریمه با هدف آموزش شیوه‌های کاربردی تبلیغ، ارتباط گیری مؤثر با مخاطب و موضوع یابی در تبلیغ چهره به چهره در قم برگزار شد.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، نخستین کارگاه تخصصی تبلیغ چهره به چهره ویژه مبلغان طرح هادیان کریمه با هدف توانمندسازی و آموزش شیوه‌های کاربردی تبلیغ، ارتباط‌گیری مؤثر با مخاطب و موضوع‌یابی در تبلیغ چهره به چهره به همت اداره امور خانواده حرم مطهر بانوی کرامت در سالن ولایت حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

حجت‌الاسلام صالح‌پرور با بیان اینکه انسان‌ها موضوع اصلی تبلیغ هستند و باید نسبت به آنها محبت داشته باشیم، گفت: اگر تعالیم اجتماعی اسلام از قبیل سلام کردن، تواضع، خدمت کردن به مردم، گشاده‌رویی و موارد دیگر را فرا بگیریم وعمل کنیم در تأثیرگذاری بر انسان‌ها موفق عمل خواهیم کرد و این روش‌ها را اسلام در اختیار ما گذاشته است.

وی ایجاد حلقه‌های معرفتی با زائران، تقویت روحیه تواضع و خدمت نسبت به مردم در خود، محبت داشتن نسبت به افرادی که ظاهر مناسبی ندارند و برخورد با کرامت با زائران را از مهمترین شیوه‌های راهبردی در تبلیغ مؤثر دانست.

یادآور می‌شود، هادیان کریمه طلاب جهادی هستند که در ورودی‌های حرم مطهر بانوی کرامت به تبلیغ چهره به چهره با زائران می‌پردازند.

انتهای پیام
captcha