آموزش اصول کار جمعی با رویکرد تدبر در قرآن
کد خبر: 4122920
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲

آموزش اصول کار جمعی با رویکرد تدبر در قرآن

دوره آموزشی «یسعی» به عنوان اولین دوره آموزشی اصول کار جمعی با رویکرد تدبر در قرآن از سوی مدرسه سفیران قرآن برگزار می‌شود.

دوره آموزشی یسعیبه گزارش ایکنا، دوره آموزشی «یسعی» به عنوان اولین دوره آموزشی اصول کار جمعی با رویکرد تدبر در قرآن از سوی مدرسه سفیران قرآن زیر نظر مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران برپا می‌شود.

این دوره ویژه اعضای تشکل‌های اسلامی دانشگاه‌های شهر تهران، کانون‌های مذهبی دانشگاه‌های شهر تهران و فعالان قرآنی دانشگاه‌های شهر تهران در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، سوم و چهارم اسفندماه از ساعت ۹ الی ۱۷ به صورت حضوری و رایگان برگزار می‌شود.

محتوای دوره شامل ضرورت وجود رویکرد جهادی در فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی با نگاهی به سوره مبارکه محمد(ص)، اهمیت و نقش جهاد در عرصه‌های اجتماعی در جهاد با نفس و افزایش ایمان و ارتباط آن‌ها با هم، شناخت سطوح مختلف مخاطب بر اساس دوره‌های رشد تفکر اجتماعی و معرفی دوره‌های رشد و مراحل آن و سیری که وجود دارد به عنوان سیر مورد انتظار خداوند می‌شود.

تفصیل دوره‌های 2، 3 و 4 از نظر ویژگی‌های شاخص هر دوره و آسیب‌های اصلی طی نشدن هر یک از دوره‌ها، شناخت ویژگی‌های سطوح مختلف مخاطبان که فعالان با آن‌ها مواجه هستند، اصول اصلی چگونگی رفع آسیب‌های عدم طی دوره‌های قبلی با محوریت دوره سوم با هدف توان برنامه‌ریزی برای رفع این آسیب‌ها، شناخت سطوح روابط در کار جمعی از منظر قرآن و روایات، توضیح سطوح روابط از منظر قرآن و روایات، بیان حقوق هر یک از سطوح از منظر قرآن و روایات، آسیب‌شناسی عدم رعایت حقوق هر یک از سطوح، تجربه‌نگاری و ایده‌نگاری فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی در دانشگاه، معرفی انواع برنامه‌ها و قالب‌های فعالیت نیز از دیگر محتواهای در نظر گرفته شده برای این دوره است.

دوره شامل هشت کارگاه است که در طول دو روز برگزار و هر موضوع در دو کارگاه ارائه می‌شود. علاقه‌مندان به منظور ثبت‌نام می‌توانند به شماره ۵۰۰۰۲۴۲۰۷ پیام دهند.

انتهای پیام
captcha