نشست معرفی دوره «خوانش قرآن، خوانش زندگی» برگزار می‌شود + فیلم
کد خبر: 4032697
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶

نشست معرفی دوره «خوانش قرآن، خوانش زندگی» برگزار می‌شود + فیلم

نشست معرفی دوره «خوانش قرآن، خوانش زندگی» از سوی مدرسه سفیران قرآن 16 بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

دوره «خوانش قرآن، خوانش زندگی»به گزارش ایکنا، نشست معرفی دوره «خوانش قرآن، خوانش زندگی» از سوی مدرسه سفیران قرآن از مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

مدرسه سفیران قرآن با همکاری با هر یک از کانون‌ها، تشکل‌ها یا مسئولان دانشگاهی این دوره‌ را در دانشگاه‌های مدعو برگزار می‌کند و با آموزش سوره‌های قرآن با رویکرد «خیرگزینی» جهت فهم و عمل به آن قدمی در راستای سبک زندگی قرآنی برمی‌دارد.

این نشست با سخنرانی احمدرضا اخوت، مدیر مجمع مدارس قرآن و عترت دانشگاه تهران با موضوع تبیین موضوع خیرگزینی و ضرورت وجود آن در زندگی، طهورا منزوی، مسئول مدرسه سفیران قرآن با موضوع تبیین این طرح و شرایط اجرای دوره و رضا دژبخش، از مدرسان مجمع مدارس قرآن و عترت دانشگاه تهران با محتوای ارائه سوره با رویکرد خیرگزینی برگزار می‌شود.

این نشست ویژه مسئولان، کانون‌ها، تشکل‌ها و فعالان دانشگاهی در روز شنبه، ۱۶ بهمن‌ماه از ساعت ۱۳ برگزار می‌شود و از طریق https://www.skyroom.online/ch/elmshahr/jalasatdaneshgah در فضای اسکای‌روم در دسترس قرار می‌گیرد.

دانشجویان، اساتید و کارمندان دانشگاه‌ها مخاطبان این طرح محسوب می‌شود که اهدافی همچون انس و مطالعه قرآن و عمل به آن به عنوان ضرورت زندگی توحیدی و فعال‌سازی قوه اختیار به وسیله قرآن، آشنایی با مفهوم تدبر و نقش آن در زندگی به واسطه شناخت موضوعات سوره‌ها و عمل به آن، توانایی گام‌بندی یک موضوع برای رسیدن به عمل به صورت مصداقی و آشنایی با رویکرد جدید مطالعه قرآن را دنبال می‌کند.

هر یک از کانون‌ها و تشکل‌ها ‌می‌توانند بسته به اقتضائات دانشگاه خود از یک تا 10 را برای مخاطبان خود برگزار کنند. در این دوره سوره‌های مبارکه حمد، فلق، ناس، نصر، ماعون، همزه، زلزال، ضحی، انشراح و عبس مورد مطالعه قرار می‌گیرند.

از شرایط برگزاری دوره می‌توان به تبلیغ دوره در دانشگاه و آماده‌سازی بستر مجازی کلاس اشاره کرد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha