انتصاب حجت‌الاسلام خداداده به عنوان رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت
کد خبر: 4132571
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰

انتصاب حجت‌الاسلام خداداده به عنوان رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت

طی حکمی از سوی نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام و المسلمین کمال خداداده به عنوان رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت منصوب شد.

انتصاب حجت‌الاسلام خداداده به عنوان رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت

به گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسین موسی‌پور، نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، طی حکمی حجت‌الاسلام و المسلمین کمال خداداده را به عنوان رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت منصوب کرد.

متن این حکم به شرح زیر است:

یکی از واژگان زیبا و پرمعنایی که با امتزاج روح الهی با پیکره و جسم آدمی متجلّی و جایگاه مقام خلیفة اللهی و جانشینی خدا، مسجود ملائک و فرشتگان مقرب پروردگار برای انسان شد، صفت کرامت است که در پرتو تفضلات حق، اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) اصول الکرم و جامع‌ترین مجلای فیض این صفت جمالی الهی می‌باشند و دهه‌ مبارک کرامت که آغاز آن مزین به ولادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) بزرگ‌بانویی از جنس امامت و زاد روز حضرت احمد بن موسی (علیه السلام) در میانه این دهه و میلاد هشتمین اختر آسمان امامت و ولایت حضرت علی ابن موسی الرضا (علیهما آلاف التحیه و الثناء) حسن ختام آن بوده و فرصت مغتنمی برای باز تبیین ظرفیت‌های نهفته در فرهنگ دینی و ترویج ولایت‌مداری است تا ضمن گرامیداشت ولادت این سه مولود خجسته، بسیاری از نکته‌های متعالی و مفاهیم ارزشمند در دین مبین اسلام و لطیف‌ترین حقایق نورانی سلوک و زندگانی خاندان عصمت و کرامت برای بشر دورمانده از حقیقت خویش بازگو شود.

لذا با استعانت از ذات اقدس الهی و با عنایت به رویکرد و سیاست‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و نظر به شایستگی‌ و تجارب ارزنده، جنابعالی را به سمت «رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت» منصوب می‌نمایم. انتظار است با تشریک مساعی و مشارکت اعتاب مقدسه و حوزه‌های علمیه و بهره‌مندی از ظرفیت‌ نهادها، دستگاه‌های اجرایی، مراکز علمی، فرهنگی و هم‌افزایی گروه‌های مردمی زمینه‌­ساز برگزاری هرچه باشکوه­‌تر برنامه‌های این دهه و پویایی و اثربخشی افزون‌تر فعالیت‌های این ستاد در سال جاری باشیم.

مزید توفیقات شما را در ظل توجهات بقیه الاعظم امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تحقق منویات ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از خداوند متعال خواهانم.

انتهای پیام
captcha