رمز پیروزی در برابر مشکلات کشور اطاعت عملی از ولایت است
کد خبر: 4134642
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۴

رمز پیروزی در برابر مشکلات کشور اطاعت عملی از ولایت است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کازرون با بیان اینکه رمز پیروزی در برابر مشکلات کشور اطاعت عملی از ولایت است، گفت: مردم در شرایط بسیار حساس و مهم تاریخی با حضور باشکوه در روز قدس، بصیرت و ولایت پذیری را به رخ همه دشمنان کشیدند.

به گزارش ایکنا از فارس، حجت الاسلام والمسلمین رسول محمدی مسئول دفتر نمایندگی در جمع پایوران سپاه ناحیه کازرون با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه بندگی گفت: مردم در شرایط بسیار حساس و مهم تاریخی با حضور باشکوه در روز قدس، بصیرت و ولایت پذیری را به رخ همه دشمنان کشیدند.
وی ادامه داد: برای پیروزی بصیرت لازم می باشد که انسان مسیر حق را انتخاب نماید و اگر غیر از این باشد راه برعکس می شود و امروز نقشه دشمنان این است که حق شناخته و تشخیص داده نشود که تشخیص حق از باطل داشتن بصیرت می باشد.
محمدی یادآور شد: اگر بصیرت داشته باشیم در جبهه حق قرار می گیریم و لازمه آن از خدا خواستن است که بخواهیم بصیرت دینیمان را زیاد کند که در جبهه حق قرار بگیریم و لحظه ای غفلت نداشته باشیم.
مسئول دفتر نمایندگی به شعار سال توسط مقام معظم رهبری پرداخت و تصریح کرد: راه حل برون رفت از مشکلات کشور و خصوصا بحث مشکلات اقتصادی اطاعت عملی از فرمایشات مقام رهبری می باشد.
وی با بیان اینکه وعده الهی برای پیروزی جبهه حق محقق خواهد شد، تاکید کرد: نشانه های پیروزی جبهه مقاومت نزدیک و نزدیکتر می شود و اسرائیل غاصب هیچ گونه مشروعیت در سرزمین های فلسطینی نخواهد داشت.

انتهای پیام
captcha