کارگاه آموزش تخصصی چاپ در نمایشگاه کتاب مازندران برگزار شد
کد خبر: 4135696
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶

کارگاه آموزش تخصصی چاپ در نمایشگاه کتاب مازندران برگزار شد

کارگاه آموزش تخصصی چاپ کتاب ویژه ناشران و فعالان حوزه چاپ و نشر مازندران در آخرین روز نمایشگاه کتاب و قرآن مازندران در ساری برگزار شد.

کارگاه آموزش تخصصی چاپ کتاب برگزار شدبه گزارش ایکنا به نقل از  ستاد خبری و اطلاع رسانی نمایشگاه کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی استان مازندران، کارگاه آموزش تخصصی چاپ کتاب ویژه ناشران و فعالان حوزه چاپ و نشر مازندران،31 فروردین در آخرین  روز نمایشگاه کتاب و قرآن مازندران در ساری برگزار شد.

صابر نوروزنژاد، مدرس کارگاه تخصصی چاپ کتاب در حاشیه برگزاری این کارگاه آموزشی گفت: تراز کار ناشران مازندرانی بالاتر از دیگر استان‌ها است.

وی در ارتباط با ضرورت برگزاری این دوره‌ها اظهار کرد: یکی از مهمترین اتفاقات در برگزاری این دوره‌ها ایجاد هم‌افزائی بین ناشران است.

نوروزنژاد تصریح کرد: این دوره‌ها در کارآمدی و تبادل تجربه بین ناشران و فعالان حوزه چاپ بسیار اثرگذار بوده و زمینه‌ای ایجاد می‌کند همکاران با فضای جدید حوزه چاپ آشنا شوند.

مدرس کارگاه تخصصی چاپ کتاب خاطر نشان کرد: ثمرات برگزاری این کارگاه‌ها را در فعالیت‌های انتشاراتی استان مازندران و تراز کار آنها در مقایسه با دیگر استان‌ها متوجه می‌شویم.

وی در باره قابلیت فعالیت ناشران گفت: بر اساس واکاوی انجام شده، تسلط همکاران به حوزه چاپ و نشر بسیار مناسب بوده و فعالیت ناشران جوان بسیار حرفه‌ای است.

نوروز نژاد اظهار کرد: سطح علمی و تخصصی شرکت کنندگان در این کارگاه و با توجه به کارهایی که در نمایشگاه ارائه شده بسیار مناسب و حرفه‌ای است.

مدرس کارگاه تخصصی چاپ کتاب  اذعان داشت: با توجه به بروزرسانی سریع نرم افزارها انتظار داریم که تعداد کارگاه‌ها در طول سال افزایش یافته و حتی به صورت فصلی پیگیری شود.

وی درباره روند رو به رشد هوش مصنوعی و اینکه آیا ممکن است زمینه بیکار کردن شاغلان این حرفه را فراهم کند، افزود: در حوزه چاپ با هوش مصنوعی تهدید‌ها تبدیل به فرصت شده و نرم افزارهایی که در این دوره آموزش دادیم، ظرفیت هوش مصنوعی را برای بهبود کارها بالا برده و به سرعت عمل در فعالیت‌های انتشاراتی کمک می کند.

انتهای پیام
captcha