اولویت‌دهی مجلس به آموزش و سلامت در بودجه‌بندی
کد خبر: 4137880
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۳

اولویت‌دهی مجلس به آموزش و سلامت در بودجه‌بندی

نماینده مردم آباده، خرم‌بید، بوانات و سرچهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اولویت‌های مجلس در بحث بودجه‌بندی گفت: آموزش و سلامت در مجلس شورای اسلامی همواره در اولویت بودجه‌بندی قرار دارند.

رحیم زارع، نماینده مردم آباده، خرم‌بید، بوانات و سرچهان در مجلس شورای اسلامیبه گزارش ایکنا از فارس، رحیم زارع، نماینده مردم آباده، خرم‌بید، بوانات و سرچهان در مجلس شورای اسلامی امروز، 11 اردیبهشت‌ماه در مراسم تجلیل از معلمان شهرستان آباده با اشاره به اولویت‌های مجلس در بحث بودجه‌بندی گفت: آموزش و سلامت در مجلس شورای اسلامی همواره در اولویت بودجه‌بندی قرار دارند.

وی با بیان اینکه در همین راستا گام‌هایی در راستای تجهیزات مدارس سطح کشور برداشته شده است، افزود: بودجه سال 1402 آموزش و پرورش مانند سال گذشته است.

زارع در ادامه با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت دانشگاه فرهنگیان خواستار راه‌اندازی این دانشگاه در شهرستان آباده استان فارس شد.

نماینده مردم آباده، خرم‌بید، بوانات و سرچهان همچنین خواستار اهتمام ویژه دولت برای رفع مشکلات فرهنگیان شد و گفت: در شهرستان آباده علاوه بر احداث دانشگاه فرهنگیان، نیاز به راه‌اندازی باشگاه فرهنگیان هم داریم.

تغییر سهمیه کنکور از 2 به 3، تکمیل پژوهش‌سرا، ایجاد اداره آموزش و پرورش در منطقه صغاد، ساخت مدرسه در شهر بهمن و راه‌اندازی نمایندگی آموزش و پرورش در شهر ایزدخواست را از جمله درخواست‌های فرهنگیان آباده برشمرد.

انتهای پیام
captcha