یادواره 1100 شهید ملایر برگزار می‌شود
کد خبر: 4140066
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲
با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

یادواره 1100 شهید ملایر برگزار می‌شود

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر گفت: یادواره 1100 شهید ملایر با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، پنجم خردادماه سال جاری برگزار می‌شود.

حسین فارسی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایربه گزارش ایکنا از همدان، حسین فارسی، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر، امروز، ۲۰ اردیبهشت‌ماه، در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره ۱۱۰۰ شهید والامقام ملایر با اشاره به اینکه این شهرستان یک هزار و 100 شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، اظهار کرد: امروز امنیت و آسایش ما مدیون خون‌های مطهر شهدا، از جان‌گذشتگی و ایثار این عزیزان در هشت سال دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری يادواره‌ها کمترین کار در قبال شهدای گرانقدر است، افزود: برگزاری یادواره‌های شهدا باعث زنده شدن و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل جوان می‌شود.

فارسی از برگزاری یادواره ۱۱۰۰ شهید والامقام شهرستان ملایر در روز پنجم خردادماه سال جاری در مصلی حضرت ابوالفضل(ع) ملایر خبر داد و گفت: سخنران این مراسم محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار ملایر با تأکید بر لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی، ارگان‌ها و نهادهای شهرستان ملایر بر برگزاری با شکوه این یادواره بیان کرد: همه اقشار و گروه‌ها و ادارات باید حضوری فعال و پررنگ در این یادواره داشته باشند و از هم‌اکنون تبلیغات و اطلاع‌رسانی به‌صورت گسترده انجام شود.

وی اضافه کرد: همه ما وامدار امام(ره) و شهدای سربلند نظام و انقلاب اسلامی هستیم و برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و آرمان‌های والای آنها باید تلاش کنیم.

یادآور می‌شود، نصب بنرهای یادواره، برقراری نظم و امنیت و ترافیک، استقرار چادرهای سلامت، برپایی موکب‌ها و فضاسازی و آماده‌سازی محل برگزاری یادواره در مصلی حضرت ابوالفضل(ع) از دیگر مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام
captcha