گام برداشتن در مسیر قرآن موجب دستیابی به شرایط مطلوب در زمینه حجاب می‌شود
کد خبر: 4141667
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴
سرلشکر ایزدی:

گام برداشتن در مسیر قرآن موجب دستیابی به شرایط مطلوب در زمینه حجاب می‌شود

رئیس هئیت امنای مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر کشور وضعیت حجاب در جامعه را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: اگر می‌خواهیم به یک شرایط مطلوب در زمینه حجاب برسیم باید در مسیر قرآن و اسلام گام برداریم.

سرلشکر مصطفی ایزدی، رئیس هیئت امنای مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر کشور

به گزارش ایکنا از فارس، سرلشکر مصطفی ایزدی، رئیس هئیت امنای مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر کشور امروز، ۲۸ اردیبهشت‌ماه در همایش ملی «زن، جامعه، امنیت» در شیراز گفت: نگاه انقلاب به زنان یک نگاه ویژه است و زنان در حوزه‌های مختلف از جمله خدمت ملی می‌تواند نقش بسیار برجسته داشته باشد.
وی با بیان اینکه امروز افتخار ما حضور در محضر امام زمان (عج) است، وضعیت حجاب در جامعه را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: اگر می‌خواهیم به یک شرایط مطلوب در زمینه حجاب برسیم باید در مسیر قرآن و اسلام گام برداریم.
 ایزدی زن را در انقلاب اسلامی گوهر اصیل و یک موجود مقدسی دانست که دوشا دوش مردان در صحنه‌ها حضور داشته و دارد و افزود: این زن‌ها و مادران هستند که در پیروزی انتقلاب اسلامی نقش موثری داشته‌اند و ما با جهاد تبئین و امر به معروف و نهی از منکر باید در زمینه برخورد با بدحجابی تلاش مضاعف کنیم.
رئیس هئیت امنای مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر کشور با بیان اینکه دشمنان به دنبال ایجاد گسست در بنیان خانواده‌های ایرانی است، گفت: ما باید هوشیار باشیم و در تولید امنیت اجتماعی با هم همکاری مضاعف داشته باشیم.
انتهای پیام
captcha