راه‌اندازی مرکز نیکوکاری تخصصی قرآن در خراسان رضوی
کد خبر: 4143426
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷
همزمان با دهه کرامت صورت می‌گیرد

راه‌اندازی مرکز نیکوکاری تخصصی قرآن در خراسان رضوی

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت خراسان رضوی از راه اندازی مرکز نیکوکاری تخصصی قرآن در خراسان رضوی همزمان با دهه کرامت خبر داد.

سید رضا حسینی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت خراسان رضویسیدرضا حسینی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت خراسان رضوی در گفت‌وگو با ایکنا از استان گفت: طبق تفاهم‌نامه اتحادیه قرآنی کشور با کمیته امداد امام خمینی( ره)، مرکز نیکوکاری تخصصی قرآنی استان‌ تا سالروز میلاد باسعادت حضرت امام رضا(ع) راه‌اندازی می‌شود.

وی اظهار کرد: اعضای هیئت امنای این مرکز با نظارت اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت خراسان رضوی انتخاب شده‌اند و به زودی جزئیات بیشتر در این راستا اعلام خواهد شد.

حسینی با اشاره به اینکه بهره‌مندی از اتصال به شبکه زکات یکی از برکات این مرکز است گفت: اهداف دیگر این مرکز را می‌توان حمایت توأم با اکرام از فعالان قرآنی دهک یک تا سه، حل مشکلات مالیات، برقراری زمینه‌های ارتباط با کانون‌های فرهنگی کمیته امداد استان، امکان اعطای وام قرض‌الحسنه بدون سود و کارمزد و نیز جمع‌آوری نذورات مردمی و هزینه‌کرد آن در حوزه فعالیت‌های قرآنی استان برشمرد.

انتهای پیام
captcha