اعلام جزئیات برنامه‌های کاروان «زیر سایه خورشید» در لرستان
کد خبر: 4143597
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷

اعلام جزئیات برنامه‌های کاروان «زیر سایه خورشید» در لرستان

دبیر جشن‌های مردمی «زیر سایه خورشید» در لرستان با اشاره به زمان آغاز این برنامه‌ها در استان، گفت: برنامه‌های جشن‌های «زیر سایه خورشید» از ششم خرداد در لرستان آغاز و هفت شهرستان این استان میزبان برنامه‌های کاروان خدام آستان قدس رضوی خواهد بود.

جزئیات برنامه‌های کاروان «زیر سایه خورشید» در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، ذبیح نامدارزاده، دبیر جشن‌های مردمی «زیر سایه خورشید»، شامگاه پنج‌شنبه، چهارم خردادماه در جمع خبرنگاران با اشاره به میزبانی استان لرستان از لوای متبرک حرم امام رضا(ع)، اظهار کرد: بیش از ۱۶ سال از آغاز حرکت فرهنگی معنوی زیر سایه خورشید در کشور می‌گذرد و لرستان برای سیزدهمین سال پیاپی میزبان این کاروان است.

وی به نحوه برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید در سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت: سعی شده هر سال نحوه برگزاری این برنامه ارزشمند ملی در لرستان با کیفیت‌تر از گذشته باشد.

نامدارزاده در لرستان با اشاره به زمان آغاز این برنامه در استان، اظهار کرد: برنامه‌های کاروان خدام و حاملان بیرق آستان قدس رضوی، ششم خردادماه آغاز می‌شود و هفت شهرستان، میزبان سایه نشینان خورشید خواهند بود.

نامدارزاده با تأکید بر اینکه شعار کشوری امسال برنامه زیر سایه خورشید «جمعمان جمع است زیر پرچمت» است، افزود: شهرستان دلفان شنبه ششم خرداد نخستین میزبان کاروان پرچم امام رضا(ع) است.

دبیر جشن‌های مردمی «زیر سایه خورشید» با بیان اینکه قافله خدام و بیرق رضوی صبح روز یکشنبه، هفتم خرداد مهمان شهرستان پلدختر است و کاروان عصر همان روز برای برنامه‌های تدارک دیده شده وارد شهر رومشکان می‌شود، گفت: کاروان «زیر سایه خورشید» روز دوشنبه هشت خرداد در شهرستان ازنا حاضر و عصر مهمان مردم شهرستان دورود هستند.

وی افزود: سال‌هاست که شهرستان بروجرد برنامه‌های شاخصی را در ایام دهه کرامت و با حضور خدام امام رضا(ع) میزبانی می‌کند و امیدواریم روز سه شنبه نهم خردادماه همانند سال‌های گذشته شاهد برگزاری پرشور جشن‌های کاروان «زیر سایه خورشید» در این شهرستان باشیم.

نامدارزاده با بیان اینکه شهرستان خرم‌آباد، چهارشنبه ۱۰ خرداد میزبان کاروان «زیر سایه خورشید» خواهد بود و طبق برنامه پیش‌بینی شده حضور در منزل شهدای امنیت اغتشاشات سال گذشته، برنامه محوری این کاروان است.

انتهای پیام
captcha