سه فراخوان با موضوع ایثار و شهادت منتشر شد
کد خبر: 4143895
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶
از سوی بنیاد شهید اصفهان

سه فراخوان با موضوع ایثار و شهادت منتشر شد

بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان سه فراخوان در حوزه نویسندگی، موسیقی و فیلم مستند با موضوع ایثار و شهادت منتشر کرده است.

ایثار و شهادتبه گزارش ایکنا، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، سه فراخوان با عنوان دریافت طرح و ایده نویسندگان، دریافت آثار موسیقی و طرح فیلم مستند با موضوع ایثار و شهادت منتشر کرده است.

در فراخوان دریافت طرح و ایده نویسندگان حوزه ایثار و شهادت آمده، آثار ارسالی باید در قالب‌های داستان کوتاه و بلند، خاطره‌نویسی، زندگی‌نامه، فیلم‌نامه، دل‌نوشته و یادداشت‌هایی که ارزش ادبی دارند و متن پیاده‌سازی‌شده مصاحبه‌ای که نویسنده آن را با شخص دیگری انجام داده، باشد. همچنین ترجیحاً آثاری ارسال شود که مرتبط با حوزه ایثار و شهادت است، آثار به‌صورت تایپ‌شده در قالب فایل word یا pdf و ترجیحاً با قلم B Nazanin سایز ۱۴ باشد. حتماً در آثار ارسالی باید مشخصات نویسنده شامل نام و نام خانوادگی، استان، کد ملی، تاریخ تولد، شماره تماس و شماره‌ای که با آن پیام‌رسان سروش داشته باشد، درج شود. علاوه بر این، تکمیل و ارسال فرم سوابق نویسندگی شرکت‌کنندگان نیز الزامی است.

فراخوان دریافت آثار موسیقی با مضمون ایثار و شهادت نیز در سه قالب سرود، پاپ و سنتی برگزار می‌شود و شرکت در آن برای علاقه‌مندان تمام رده‌های سنی آزاد است. آثار این حوزه حتماً باید در قالب Word ارسال شود و قید عنوان اثر به همراه بخش مربوط به فراخوان در فایل ارسالی، ضروری و شرایط ارسال آثار در حوزه طرح فیلم مستند نیز مشابه فراخوان مربوط به دریافت آثار موسیقی است.

آخرین مهلت ارسال آثار در هر سه فراخوان یادشده، تا ۳۱ تیرماه سال جاری بوده و شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را به کانال معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان در پیام‌رسان ایتا به شماره 09921580919 ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha