دوره آموزشی کشورداری در شیراز برگزار شد
کد خبر: 4144787
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴

دوره آموزشی کشورداری در شیراز برگزار شد

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس، آموزش اصولی، صحیح و کاربردی همراه با بروز کردن اطلاعات و دانش را از الزامات جدی و ضروری مدیریت امروزی دانست و گفت: به منظور ارتقای دانش و سطح مدیریت استانی دوره آموزشی کشورداری در شیراز برگزار شد.

عبدالعلی کریمی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، عبدالعلی کریمی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس امروز، 9 خردادماه از برگزاری دوره آموزشی کشورداری در شیراز به مدت دو روز و با همکاری مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور خبر داد.

وی، هدف از برگزاری این دوره را نظارت بر مسیر کلی اهداف قانون اساسی عنوان کرد و گفت: آموزش و ارتقای دانش مهم‌ترین اصل در مدیریت کشور است. در روز نخست این دوره تلاش کردیم به مباحث کاربردی مختلفی از جمله، نقش آمایش سرزمین در توسعه استان ها، علوم شناختی، جامعه و آموزش و حکمرانی مردم محور پرداخته شود.

کریمی بر ضرورت تداوم این دوره‌ها در سال جاری تاکید و مدیران استانی را به آموزش اصولی در زمینه کشورداری توصیه کرد و افزود: در روز دومین همایش مدیران ارشد استان با مباحث تحول، پیشرفت و توسعه از دیدگاه مقام معظم رهبری، نقش مدیران استانی در توسعه اقتصاد دانش بنیان، شناسایی و کاربست عوامل منطقه‌ای موثر در افزایش مشارکت انتخابات و نقش کشورداری در امنیت ملی آشنا شدند.

وی، فضای مجازی را مصداق امروزی خرمشهر ها دانست و گفت: آموزش اصولی، صحیح و کاربردی همراه با بروز کردن اطلاعات و دانش لازمه فتح خرمشهر های امروزی است.

انتهای پیام
captcha