مشارکت ۲۵۳۰۰ خیر نیکوکار در طرح‌های کمیته امداد ساری
کد خبر: 4145511
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸

مشارکت ۲۵۳۰۰ خیر نیکوکار در طرح‌های کمیته امداد ساری

رئیس کمیته امداد امام(ره) منطقه یک ساری از مشارکت فعال ۲۵۳۰۰ خیر نیکوکار در طرح‌های  مختلف کمیته امداد این منطقه خبر داد.

غلامذپرضا پارسا راد

غلامرضا پارسا راد

به گزارش ایکنا از مازندزران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد امام(ره) مازندران، غلامرضا پارسا راد، رئیس کمیته امداد امام(ره) منطقه یک ساری، گفت: هم اکنون ۲۵۳۰۰ خیر نیکوکار در طرح‌های مختلف کمیته امداد منطقه یک شهرستان ساری مشارکت فعال دارند.

وی افزود: خیرین بزرگ‌ترین سرمایه کمیته امداد هستند، حمایت از ایتام و محسنین، پرداخت صدقات، کمک‌های مردمی در راستای تأمین مسکن، تامین جهیزیه، ایجاد اشتغال، هزینه‌های تحصیل فرزندان مددجو و پرداخت هزینه درمان بیماران نیازمند از جمله مساعدت های است که این خیرین به مددجویان نیازمند در شهرستان کمک می کنند.

پارسا راد تصریح کرد: افزایش اعتماد عمومی  موجب افزایش مشارکت مردم در کمک به محرومان است، کمک‌های خیرین در سال گذشته رشد خوبی داشته است و همه این کمک‌ها  بلافاصله بین نیازمندان توزیع شده است.

رئیس کمیته امدادامام(ره) منطقه یک ساری با بیان اینکه ۶۰۶۸ خانوار تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک ساری هستند، خاطرنشان کرد: رشد کمک‌ها در طرح اکرام ایتام و محسنین مدیون همکاری بی شائبه خیرین و حامیان وارائه تاثیرات آثارمعنوی حمایت ازایتام درزندگی این افراد نیکوکار است.

انتهای پیام
captcha