آماری از میزان مشارکت استان‌ها در جشنواره قرآنی بسیج
کد خبر: 4146171
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۷

آماری از میزان مشارکت استان‌ها در جشنواره قرآنی بسیج

دارالقرآن سازمان بسیج مستضعفین آماری از میزان مشارکت در سی‌امین جشنواره سراسری قرآن و عترت بسیج منتشر کرده که براساس این آمار، تاکنون استان‌های اصفهان و سیستان و بلوچستان بیشترین استقبال را از این جشنواره داشته‌اند.

آماری از میزان مشارکت استان‌ها در جشنواره قرآنی بسیج

به گزارش ایکنا، ثبت نام برای حضور در سی‌امین دوره جشنواره سراسری قرآن و عترت بسیج کشور از روز 20 اردیبهشت‌ماه، از طریق سامانه quranbsj.ir آغاز شده و تا روز 20 تیرماه ادامه خواهد داشت. 

براساس آمار اعلام شده از سوی دارالقرآن سازمان بسیج مستضعفین تا روز 16 خردادماه و به فاصله یک ماه تا پایان مهلت نام‌نویسی، آمار ثبت نام در این رویداد قرآنی به حدود 36 هزار نفر رسیده است.

در این آمار میزان مشارکت بسیجیان سراسر کشور به تفکیک استان‌ها اعلام شده است که براساس آن تا کنون استان‌ اصفهان با ثبت نام 3147 نفر بیشترین میزان مشارکت را در سی‌امین جشنواره قرآنی بسیج داشته است. استان‌های سیستان و بلوچستان(2778 نفر)، فارس(2571 نفر)، خراسان رضوی(2151 نفر) و تهران(2061 نفر) نیز از حیث میزان مشارکت رتبه‌های دوم تا پنجم را در اختیار دارند.

همچنین استان‌های ایلام با 139 نفر ثبت نام کننده، گلستان با 170 نفر، سمنان با 292 نفر، کردستان با 327 نفر و کهگیلویه و بویراحمد نیز با 349 نفر ثبت نام کننده کمترین میزان مشارکت را با گذشت یک ماه از آغاز و یک ماه مانده به پایان فرایند ثبت نام داشته‌اند.

سال گذشته و در بیست و نهمین دوره جشنواره سراسری قرآن و عترت بسیج میزان مشارکت با رشدی پنج برابری همراه بوده و به بیش از 120 هزار نفر رسید.

مسئولان برگزاری جشنواره قرآن و عترت بسیج پیش‌تر از هدف‌گذاری ثبت نام یک میلیون نفر در در سی‌امین دوره جشنواره سراسری قرآن و عترت بسیج خبر داده‌اند. 

آماری از میزان مشارکت استان‌ها در جشنواره قرآنی بسیج

انتهای پیام
captcha