طرح قرآنی «ضیافت 8» در قم برگزار می‌شود
کد خبر: 4146216
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰

طرح قرآنی «ضیافت 8» در قم برگزار می‌شود

دبیر طرح قرآنی «ضیافت» با اشاره به برگزاری هشتمین دوره این طرح در استان قم گفت: در طرح بزرگ قرآنی «ضیافت ۸» قرار است از حضور قاریان، حافظان و علاقه‌مندان به فعالیت در عرصه قرآن و عترت، به شیوه اختصاصی بهره‌مند شویم.

طرح بزرگ قرآنی «ضیافت 8»سعید اصفهانی‌مقدم، دبیر و مسئول طرح بزرگ قرآنی «ضیافت» در گفت‌وگو با ایکنا از قم، با اشاره به برگزاری طرح بزرگ قرآنی «ضیافت 8» اظهار کرد: این طرح هر ساله در ماه مبارک رمضان، به‌ همت گروه قرآنی «ضیافت» در مجموعه فرهنگی هنری مسجد امام سجاد(ع) استان قم، برگزار می‌شود و در ماه مبارک رمضان امسال، هفتمین سال خود را سپری کرد اما این طرح در سال جاری هم ادامه دارد.
 
وی افزود: در ماه مبارک رمضان بیش از ۴۰ قاری نوجوان و بزرگسال، حافظان کل قرآن کریم و مرتلین حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) حضور داشتند و روزانه به تلاوت نیم جزء از قرآن کریم می‌پرداختند؛ در «ضیافت ۸» قرار است از حضور قاریان، حافظان و علاقه‌مندان به فعالیت در عرصه قرآن و عترت، به شیوه اختصاصی بهره‌مند شویم.
 
اصفهانی‌مقدم اظهار کرد: در سال‌های گذشته و امسال نیز این برنامه با حضور حجج اسلام رفیعی، حاج‌ابوالقاسم، سعیدی‌آریا و قاریان بین‌المللی مانند قاسم مقدمی، مهدی تقی‌پور، مهدی غلام‌نژاد و مهدی فروغی، به‌عنوان یکی از مطرح‌ترین برنامه‌های قرآنی استان قم شناخته شد.
 
وی ادامه داد: تمامی افرادی که در حوزه‌‌های قرآنی مانند حفظ، ترتیل، تحقیق، مدیریت محافل، اجرا و مربی حلقات دارای توانمندی هستند می‌توانند مشخصات خود را تا تاریخ ۳۰ مردادماه سال جاری به شماره 09101950065 در پیام‌رسان ایتا ارسال کنند.
 
یادآور می‌شود، طرح قرآنی «ضیافت» به مدت ۷ سال به میزبانی مجموعه مسجد امام سجاد(ع) محله تولیددارو قم برگزار شد و طی این سال‌ها کارگروه «ضیافت» توانست ضمن بهره‌گیری از بیش از ۱۰۰ قاری و حافظ کل قرآن و مرتلین حرم مطهر ، از حضور خطبای توانمند بهره ببرد.
انتهای پیام
captcha