افزایش ۱۵ هزار تخت بیمارستانی در سطح کشور
کد خبر: 4146473
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴
وزیر بهداشت خبر داد:

افزایش ۱۵ هزار تخت بیمارستانی در سطح کشور

بهرام عین اللهی، از افزایش ۱۵ هزار تخت بیمارستانی در سطح کشور خبر داد و گفت: با این افزایش تعداد کل تخت‌های بیمارستانی به ۱۵۰ هزار تخت بیمارستانی رسیده است و تعداد مراکز جامع سلامت نیز بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته افزایش می‌یابد.

بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، بهمن بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، امروز، 18 خردادماه، همزمان با دور دوم سفر استانی رئیس جمهور به آذربایجان‌شرقی، در آیین کلنگ زنی مرکز جامع سلامت اسب فروشان شهرستان سراب، اظهار کرد: در ایامی قرار داریم که دلهای همه متوجه امام خمینی(ره) است، پیش از انقلاب ما به عنوان یک کشور وابسته شناخته می‌شدیم و پس از انقلاب شاهد تحول عظیمی در بخش‌های مختلف و به خصوص در بخش بهداشت و درمان در سطح کشور هستیم.

وی با اشاره به هجمه‌های مختلف علیه کشورمان در طول سالیان متمادی گفت: علیرغم اینکه از همان روزهای اول انقلاب شاهد هجمه های مختلف علیه کشور بودیم و تا امروز یک لحظه ما را آرام نگذاشتند و با وجود تحریم‌ها شاهد پیشرفت‌های متعددی در حوزه‌های سخت افزاری و به خصوص در بخش نظام سلامت هستیم.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی توانمندی‌های متخصصین داخلی در حوزه بهداشت و درمان را مورد توجه قرار داد و گفت: ما قوی‌ترین حوزه سلامت را در منطقه داریم.

وی افزود: با وجود این که جمعیت ما سه برابر شده است با توسعه خدمات حوزه سلامت ما افتخار خدمت رسانی به مردم عزیزمان را داریم.

عین اللهی، ادامه داد: سیاست دولت مردمی، رسیدگی به محرومین و توجه به مناطق کم برخوردار است و در همین راستا فعالیت‌های بسیار زیادی در تمامی استان‌ها و به خصوص در استان آذربایجان شرقی انجام شده است.

وی از افزایش ۱۵ هزار تخت بیمارستانی در سطح کشور خبر داد و گفت: با افزایش۵۰ هزار تخت بیمارستانی تعداد کل تخت‌های بیمارستانی به ۱۵۰ هزار تخت بیمارستانی رسیده است و تعداد مراکز جامع سلامت نیز بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته افزایش می‌یابد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به تلاش‌های کادر بهداشت و درمان در زمان شیوع همه گیری کرونا گفت: در روزهای سخت کرونا با وجود تمام تحریم‌ها ما با فعالیت ۶ مرکز تولید واکسن جزو کشورهای پیشرو در بحث پیشگیری و درمان کرونا بودیم.

انتهای پیام
captcha