آمادگی مراکز نیکوکاری و کمیته امداد استان مازندران برای دریافت نذورات قربانی
کد خبر: 4150827
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰

آمادگی مراکز نیکوکاری و کمیته امداد استان مازندران برای دریافت نذورات قربانی

مدیر کل کمیته امدادامام(ره) مازندران از آمادگی تمامی مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد استان مازندران برای دریافت نذورات قربانی خبر داد.

میثم معافی

به گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد امام(ره) مازندران، میثم معافی، مدیر کل کمیته امداد امام(ره) مازندران، گفت: هر مناسبت بهانه ای برای حضور پر شور مردم در کمک های مومنانه  به نیازمندان است که معجزه ای در این بخش در کشور و استان شکل گرفته است.

وی افزود: فعالیت های ما در کمیته امداد از هفته های گذشته برای انجام نذر قربانی آغاز شده و مسئله اصلی، انجام قربانی و ترویج یک خیر و احسان بزرگ در جامعه است.

معافی تصریح کرد: تمامی مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد به صورت حضوری و غیر حضوری آماده دریافت نذورات قربانی مردم نیکوکار استان هستند.

مدیر کل کمیته امداد امام(ره) مازندران خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط زندگی در آپارتمان ها و عدم دسترسی به مکان  مناسب قربانی، کمیته امداد با رایزنی های لازم با ادارات و نهادهای مختلف، با برپایی ۳۶ قربانگاه ابراهیمی در سراسر استان دغدغه خانوادها برای قربانی  بهداشتی و شرعی  را برطرف کرده است.

وی با اشاره به همکاری شورای زکات روستاها و موسسات خیریه  با کمیته امداد، اظهار کرد: سال گذشته ۶۴۰۰ راس دام سبک و سنگین قربانی  و بین نیازمندان توزیع شد و پیش بینی می شود امسال ۱۰ هزار  قربانی در استان انجام شود.

معافی اذعان داشت: در روز عید قربان، گوشت قربانی با توجه به نیت خیرین و در همان روز با سرعت بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

مدیر کل کمیته امدادامام(ره) مازندران در پایان افزود: مردم نیکوکار استان می توانند نذورات نقدی قربانی را از طریق شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۴۹۹۰۷ واریز کنند.

انتهای پیام
captcha