برگزاری ویژه‌برنامه‌های دهه امامت و ولایت در آستان حضرت عبدالعظیم(ع)
کد خبر: 4152233
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱

برگزاری ویژه‌برنامه‌های دهه امامت و ولایت در آستان حضرت عبدالعظیم(ع)

ویژه‌برنامه‌های دهه امامت و ولایت در آستان حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می‌شود.

برگزاری ویژه‌برنامه‌های دهه امامت و ولایت در آستان حضرت عبدالعظیم(ع)به گزارش ایکنا به نقل از اداره کل تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان حضرت عبدالعظیم(ع)، ویژه‌برنامه‌های دهه امامت و ولایت، جشن عید غدیر، میلاد امام هادی(ع) و میلاد امام کاظم(ع) از روز 10 تا 17 تیرماه با حضور خطبا و مادحین آل‌الله(ع) در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر و پس از نماز مغرب و عشا برپا می‌شود.

این ویژه‌برنامه‌ها از شنبه، 10 تیرماه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدباقر علم‌الهدی و مدیحه‌سرایی سیدعبدالمهدی وطنی آغاز و در شب دوم یکشنبه، 11 تیرماه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی حائری‌زاده و مدیحه‌خوانی سیدعلی صالحی خوانساری ادامه می‌یابد.

در شب ولادت باسعادت امام هادی(ع) مصادف با دوشنبه 12 تیرماه ویژه‌برنامه‌ای به همین مناسبت با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین میرهاشم حسینی و مدیحه‌سرایی و قرائت زیارت جامعه کبیره ازسوی مرتضی طاهری برگزار و در شام میلاد آن حضرت نیز مقارن با سه‌شنبه، 13 تیرماه مراسمی با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ملکی تهرانی و مدیحه‌خوانی احمد زین‌العابدین‌فرد برپا می‌شود.

برگزاری مراسمی مصادف با چهارشنبه، 14تیرماه همراه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین مومنی و مدیحه‌سرایی سیداحمد صالحی خوانساری از ویژه‌برنامه‌های این ایام خواهد بود.

ویژه‌برنامه شب عید غدیر خم مقارن با پنجشنبه، 15 تیرماه با سخنرانی و تفسیر قرآن کریم ازسوی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجواد بهشتی و مدیحه‌سرایی و قرائت دعای کمیل با نوای محسن طاهری و در شام عید غدیر، جمعه، 16 تیرماه، مراسم ویژه‌ای با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین میرهاشم حسینی و مدیحه‌سرایی سیدعلی سادات رضوی برگزار می‌شود.

ویژه‌برنامه شب ولادت باسعادت امام موسی کاظم(ع) روز شنبه با 17 تیرماه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالحمید شهاب و مدیحه‌سرایی علی مهدوی‌نژاد پایان‌بخش این ویژه‌برنامه‌ها خواهد بود.

انتهای پیام
captcha