شرکت 20 بقعه متبرکه البرز در جشنواره «سلاله»
کد خبر: 4154296
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲

شرکت 20 بقعه متبرکه البرز در جشنواره «سلاله»

معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز از تمدید مهلت آثار به جشنواره «سلاله» تا ۳۱ تیرماه خبرداد و گفت: تاکنون 20 بقاع متبرکه برای شرکت در این جشنواره ثبت‌نام کرده‌اند.

حجت الاسلام سید عباس مسعودی معاون فرهنگی اوقاف البرز

حجت‌الاسلام سیدعباس مسعودی، معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار در جشنواره «سلاله» خبر داد و گفت: مهلت شرکت و ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره سلاله ویژه بقاع متبرکه تا ۳۱ تیرماه تمدید شد.

وی با بیان اینکه تاکنون 20 بقعه متبرکه در سه سطح ملی، استانی و شهرستانی از استان البرز در این جشنواره شرکت کرده‌اند، افزود: این جشنواره به‌منظور ارائه فعالیت‌های فرهنگی، مدیریتی و عمرانی بقاع متبرکه اجرا می‌شود که فرصتی است تا بقاع متبرکه این فعالیت‌های خود را ارائه داده تا برای سایر بقاع متبرکه الگوبرداری شود.

این مسئول با اشاره به اینکه هیئت امنای بقاع متبرکه موفق در این جشنواره کار‌های خود را ارائه می‌دهند تا سایر بقاع متبرکه هم بتوانند از این الگو‌ها استفاده کنند، گفت: این جشنواره مانند جشنواره شهید رجایی، به‌منظور معرفی برترین هیئت امنا، فعالان و مدیران فرهنگی بقاع متبرکه اجرا می‌شود تا به نوعی در میان آنان رقابت ایجاد شود.

معاون فرهنگی ـ اجتماعی اوقاف و امور خیریه البرز در پایان بیان کرد: این جشنواره در سطوح مختلف بقاع متبرکه سطح یک، سطح دو، سطح سه اجرا می‌شود که هر کدام از بقاع متبرکه در سطوح مربوط به خود رتبه‌بندی می‌شوند و جوایز خوبی هم برای برگزیدگان این جشنواره در نظر گرفته شده است؛ به‌عنوان مثال برای بقاع متبرکه سطح یک جایزه نفره اول رقمی بالغ بر ۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام
captcha