قرآنیان حوزوی و دانشگاهی البرز فراخوان شدند
کد خبر: 4161844
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۲

قرآنیان حوزوی و دانشگاهی البرز فراخوان شدند

حوزویان و دانشگاهیان و علاقه‌مندان به تدبر در استان البرز برای ثبت‌نام در دوره ملی «تربیت مربی تدبر در قرآن کریم» که به همت سازمان دارالقرآن الکریم برگزار می‌شود، فراخوان شدند.

دوره تربیت مربی

به گزارش ایکنا از البرز، اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی البرز در اطلاعیه‌ای از برگزاری دوره ملی «تربیت مربی تدبر در قرآن کریم» در استان همزمان با سراسر کشور خبر داد و از حوزویان و دانشگاهیان و علاقه‌مندان به تدبر در قرآن برای ثبت‌نام در این دوره که به همت سازمان دارالقرآن الکریم برگزار می‌شود، دعوت به عمل آورد.

براساس این اطلاعیه، طلاب پایه چهار به بالا، دانشگاهیان رشته‌های الهیات، علوم قرآن و حدیث و نظیر اینها و افراد دارای سابقه فعالیت‌های علمی و فرهنگی مؤثر در حوزه تدبر در قرآن کریم می‌توانند در این دوره شرکت کنند. 

قبولی در آزمون ورودی یا ارائه مدرک با معدل بالای ۱۵ در سطوح یک تا سه تدبر در قرآن و قبولی در مصاحبه شفاهی از پیش‌نیازهای شرکت در دوره ملی تربیت مربی تدبر در قرآن کریم است. 

علاقه‌مندان تا ۲۵ مردادماه جاری مهلت دارند از طريق نشانی lms.telavat.ir با کسب اطلاعات بیشتر اقدام به ثبت‌نام کنند؛ تاریخ آزمون ورودی، جمعه ۲۷ مردادماه به‌صورت مجازی خواهد بود که بخش مجازی دوره در شهریورماه و بخش حضوری در مهرماه سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha