مسببان حادثه تروریستی شاهچراغ با قید فوریت به اشد مجازات برسند
کد خبر: 4162348
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۱
قالیباف در نطق پیش از دستور:

مسببان حادثه تروریستی شاهچراغ با قید فوریت به اشد مجازات برسند

رئیس مجلس شورای اسلامی با محکومیت شدید جنایت تروریستی شب گذشته در حرم حضرت شاهچراغ (ع) گفت: ملت مؤمن ایران اسلامی از دستگاه قضا انتظار دارند همچون گذشته مرتکبان این جنایت دردناک و مسببان آن را با قید فوریت به اشد مجازات برسانند.

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی

به گزارش ایکنا، محمدباقر قالیباف در ابتدای نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز، دوشنبه 23 مردادماه، مجلس شورای اسلامی، حمله تروریستی در حرم حضرت شاهچراغ (ع) را که منجر به شهادت یک نفر و مجروحیت جمعی از خادمان معزز و هموطنان شریف در این بارگاه مطهر شد، شدیداً محکوم کرد و برای شهید این حادثه رضوان الهی، برای بازماندگان صبر و اجر و برای مجروحان شفای عاجل مسئلت دارم.

وی افزود: ناامن‌سازی کشور و برهم زدن آرامش مردم و مختل‌سازی زندگی روزمره پروژه همیشگی دشمنان ملت ایران است که در هفته‌های اخیر شدت یافته و با هوشیاری نیروهای امنیتی خنثی شده است.

انتظار مردم از دستگاه قضا 

قالیباف اظهار کرد: ملت مؤمن ایران اسلامی از دستگاه قضا انتظار دارند همچون گذشته مرتکبان این جنایت دردناک و مسببان آن را با قید فوریت به اشد مجازات برسانند.

رئیس مجلس در ادامه اظهار کرد: همچنین فرارسیدن روز «مقاومت اسلامی» را که یادآور پیروزی مقاومت اسلامی و حزب‌الله لبنان بر رژیم قاتل صهیونیستی است، گرامی می‌دارم.

مقاومت اسلامی؛ فرزند بروند انقلاب اسلامی

قالیباف تصریح کرد: انقلاب تاریخ‌ساز امام خمینی (ره) امنیت کشور ایران عزیزمان را تضمین کرد و به مردم ایران عزت بخشید و علاوه بر آن مستضعفان جهان را در برابر زورگویان، قدرتمند ساخت.

وی با تأکید بر اینکه مقاومت اسلامی فرزند برومند انقلاب اسلامی است، گفت: فرماندهانی همچون شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید عماد مغنیه و شهید ابومهدی المهندس ستاره‌های آسمان مقاومت و الگوی تمام جوانان ظلم‌ستیز و عدالت‌جوی جهان هستند.

رئیس مجلس در پایان به تمام شهدای رشید انقلاب اسلامی و مقاومت اسلامی لبنان، فلسطین، عراق، یمن، افغانستان و سوریه و تمامی شهدای مقاومت اسلامی در سراسر جهان درود فرستاد.         

انتهای پیام
captcha