جنایت حرم شاهچراغ(ع) بیانگر دشمنی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی است
کد خبر: 4162894
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶
مدیر حوزه‌های علمیه فارس:

جنایت حرم شاهچراغ(ع) بیانگر دشمنی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام محمودی حمله تروریستی به حرم شاهچراغ(ع) را نمود حرکت جهانی استکبار علیه انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: دشمنان به گمان اینکه باعث ایجاد رعب و وحشت در میان ملت ایران می‌شوند، دوباره مرتکب جنایت شدند در حالی که شناختی از ملت ایران ندارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا محمودی، مدیر حوزه‌های علمیه فارسحجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا محمودی، مدیر حوزه‌های علمیه فارس در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) در شیراز در گفت‌‌وگو با ایکنا از فارس، ضمن محکوم کردن این جنایت تروریستی گفت: جنایت‌های تروریستی داعش نمودی از حرکت وسیع استکبار جهانی است.

وی افزود: وقتی یک تروریست داعشی در امن‌ترین مکان به نام حرم حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) حضور پیدا می‌کند، بدون اینکه شناختی از جریان مقابل خودش داشته باشد و به سوی زائرانی که بی‌دفاع‌ترین افراد هستند که برای آرامش و نیایش در صحن مطهر حضور پیدا کرده‌اند، آتش می‌گشاید، یک حرکت کور انجام داده است.

محمودی این جنایت را نمود حرکت جهانی استکبار علیه انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود:‌ بدون اینکه از مردم انقلابی ایران شناختی داشته باشند، به گمان اینکه باعث ایجاد رعب و وحشت در میان ملت ایران می‌شوند، دوباره مرتکب جنایت می‌شوند در صورتی که امروز شاهد خیل عظیم عزاداران و تشییع‌کنندگان در این مراسم هستیم.

مدیر حوزه‌های علمیه فارس با تأکید بر اینکه پیام رسای انقلاب اسلامی همان است که امام راحل فرمودند بکشید ما را، ملت ما زنده‌تر می‌شود، گفت: این واقعیتی است که اکنون شاهد آن هستیم.

وی یادآور شد: سال گذشته نخستین حمله  تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) را انجام دادند اما شاهد سیل عظیم سوگواران از تمام نقاط کشورمان بودیم و امروز هم مجدداً چنین حرکتی را شاهد هستیم.

محمودی با تأکید بر اینکه چنین جنایت‌های تروریستی کور هستند، گفت: دشمنان شناختی از ملت ایران ندارند و اشتباهشان این است که مجدداً مرتکب چنین جنایتی شدند، گرچه ما در سوگ شهدای حادثه هستیم اما چنین حوادثی موجب بیداری ملت ایران می‌شود.

انتهای پیام
captcha