نمایشگاه عکس و پوستر «مدافعان حرم» در دورود برپا شد
کد خبر: 4166217
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶

نمایشگاه عکس و پوستر «مدافعان حرم» در دورود برپا شد

به مناسبت ایام اربعین حسینی نمایشگاه عکس و پوستر «مدافعان حرم» در شهرستان دورود برپا شد.  

نمایشگاه عکس

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، به مناسبت فرا رسیدن ایام اربعین حسینی نمایشگاه پوستر با موضوع «مدافعان حرم» در غرفه اربعین شهرستان دورود واقع در منطقه عزت‌آباد به نمایش گذاشته شده است.

این نمایشگاه که با پنج‌شنبه، ۹ شهریور با همکاری ، معاونت فرهنگی سپاه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و بسیج هنرمندان شهرستان دورود برپا شد مورد استقبال زائران پیاده‌روی اربعین حسینی قرارگرفته است.

نمایشگاه «مدافعان حرم» با هدف ترویج فرهنگ عاشورا به‌عنوان جوهره اصلی جهاد مدافعان حرم و نماد فرهنگ غنی انسانی در معرض دید عموم مردم و زائران کربلا که از مسیر شهرستان دورود عبور می‌کنند، برپا شده است.

همچنین نمایشگاه گروهی عکس «با شهدا پیاده تا کربلا» به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی و با هدف معرفی فرهنگ و سنت عزاداری مردم شهرستان کوهدشت در محل موکب حضرت صاحب‌الزمان(عج) کوهدشت برپا شد.

در این نمایشگاه که به مدت یک هفته از یکم تا هفتم شهریورماه برپا بود گوشه‌ای از فرهنگ‌ها و سنت مردم شهرستان کوهدشت در عزای شهدای کربلا به تصویر کشیده شد.

موکب حضرت صاحب‌الزمان(عج) در ورودی شهرستان کوهدشت در محل تالار تشمال مستقر شده که همه روزه در ایام اربعین حسینی میزبان قشر عظیمی از زائران و ارادتمندان به امام حسین(ع) است.

انتهای پیام
captcha