«نذر قدم‌های رقیه(س)» دانش‌آموزان در پیاده‌روی اربعین
کد خبر: 4166722
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸

«نذر قدم‌های رقیه(س)» دانش‌آموزان در پیاده‌روی اربعین

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان فارس از اجرای ویژه برنامه‌ «نذر قدم‌های رقیه(س)» برای اولین بار در مسیر نجف تا کربلا در ایام اربعین حسینی ویژه دانش‌آموزان خبر داد.

برنامه «نذر قدم‌های رقیه(س)» دانش‌آموزان، پیاده‌روی اربعینبه گزارش ایکنا از فارس، مرتضی کریمی، رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس امروز، 12 شهریورماه در جمع خبرنگاران از اجرای ویژه برنامه‌ «نذر قدم‌های رقیه(س)» برای اولین بار در مسیر نجف تا کربلا در ایام اربعین حسینی ویژه دانش‌آموزان خبر داد و گفت: این برنامه با رویکرد وحدت و همدلی دانش‌آموزان با ملیت‌های مختلف اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: همزمان در مشهد مقدس نیز برنامه زیارت اولی دانش‌آموزان تمام مناطق 59 فارس در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

کریمی اظهار کرد: دانش‌آموزان پیشتاز سازمان دانش‌آموزی فارس در مرز چذابه و عمود ۷۲۴ سازمان دانش‌آموزی به ارائه خدمات فرهنگی و تربیتی ویژه دانش‌آموزان جهان اسلام شامل پذیرایی، توزیع بسته‌های فرهنگی، منبر‌های ۵ دقیقه‌ای و... می‌پردازند.

رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس با بیان اینکه در این برنامه دانش‌آموزان سازمان دانش‌آموزی به اتفاق خانواده سازماندهی شده و در راهپیمایی اربعین شرکت کرده‌اند، افزود:‌ یکی از برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی فارس تجلیل از کودکانی است که در مسیر پیاده‌روی اربعین مشغول خدمت‌رسانی هستند که بسته‌های فرهنگی و شال‌های مهیا شده را به کودکان و نوجوانان این مسیر تقدیم می‌کنند.

انتهای پیام
captcha