پیام تسلیت سازمان همکاری اسلامی و حزب‌الله لبنان به زلزله‌زدگان مراکش
کد خبر: 4167955
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲

پیام تسلیت سازمان همکاری اسلامی و حزب‌الله لبنان به زلزله‌زدگان مراکش

در پی وقوع زلزله مراکش، سازمان همکاری اسلامی و حزب الله لبنان با ابراز تسلیت این فاجعه، مراتب همدردی خود را با مردم این کشور اعلام کردند.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان همکاری اسلامی، حسین ابراهیم طه، دبیر کل سازمان همکاری اسلامی، مراتب تسلیت و همدردی صمیمانه خود را به پادشاه، دولت و ملت مراکش بیان و همدردی خود با خانواده‌های قربانیان این فاجعه را ابراز کرد.

طه تصریح کرد: خداوند قربانیان این حادثه را رحمت کند و به مجروحان شفای عاجل عنایت فرماید.

دبیر کل سازمان همکاری اسلامی علاوه بر این بر همبستگی و حمایت کامل این سازمان از مراکش و مردم آن در مقابله با اثرات این زلزله بزرگ و غلبه بر این مصیبت انسانی تأکید کرد.

از سویی جنبش مقاومت اسلامی لبنان(حزب الله) نیز همدردی عمیق خود را با مردم کشور برادر مراکش ابراز و حمایت خود را از آنها در این فاجعه غم‌انگیز و دردناک اعلام کرد.

در بیانیه این سازمان تصریح شده است: عمیق‌ترین مراتب تسلیت و همدردی خود را خانواده‌های قربانیان این حادثه ابراز می‌کنیم و از خداوند می‌خواهیم تا به مجروحان و آسیب‌دیدگان شفای عاجل عنایت کند و به مردم و دولت مراکش نیز کمک کند تا زخم‌های خود را التیام بخشیده و از مصیبت این فاجعه رهایی یابند.

شامگاه روز جمعه، 17 شهریور زلزله با شدت 7 ریشتر مراکش را لرزاند. کانون این زلزله در شمال این کشور و در منطقه الحوز قرار داشته است. بنا به آمارها تاکنون بیش از 2 هزار نفر در این زلزله جان سپرده‌اند.

انتهای پیام
captcha