پخش نوای قرآن از مک‌دونالد مراکش برای همدردی با زلزله‌زدگان
کد خبر: 4168431
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸

پخش نوای قرآن از مک‌دونالد مراکش برای همدردی با زلزله‌زدگان

شعبه مک دونالد در مراکش از تصمیم خود برای پخش نوای قرآن کریم به مدت سه روز در تمام شعب این رستوران با هدف همدردی با قربانیان زلزله و آرامش خاطر بازماندگان در جمعه شب خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از هبه پرس، مجموعه رستوران‌های زنجیره‌ای مک دونالد مراکش تصمیم گرفته است به منظور همدردی با قربانیان زلزله که جمعه شب مراکش را لرزاند، به مدت سه روز در تمام زیرمجموعه‌های خود نوای تلاوت قرآن کریم پخش کند.

گزارش‌های رسانه‌ای محلی حاکی از آن است که شماری از رستوران‌های مک‌دونالد در کازابلانکا پخش موسیقی زنده که روال رایج این رستوران‌ها است متوقف و پخش تلاوت قرآن را جایگزین آن کرده‌اند.

برخی از مشتریان این رستوران‌ها از مدیریت این مجموعه، به دلیل همبستگی آنها با زلزله‌زدگان تشکر کرده‌اند. مجموعه رستوران‌های مک‌دونالد پیش‌تر نیز در کمپین‌های خیریه و برخی برنامه‌های کمک‌های مالی دیگر شرکت کرده بودند.

شامگاه روز جمعه، ۱۷ شهریور زلزله با شدت ۷ ریشتر مراکش را لرزاند. کانون این زلزله در شمال این کشور و در منطقه الحوز قرار داشته است. بنا به آمارها تاکنون بیش 2862 در این زلزله جان سپرده‌ و 2562 نفر نیز زخمی شده‌اند.

انتهای پیام
captcha