توزیع ۳۰۰ بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان نیازمند آمل
کد خبر: 4168441
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴

توزیع ۳۰۰ بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان نیازمند آمل

مدیرکل کمیته امداد امام(ره) مازندران با اشاره به توزیع ۳۰۰ بسته مایحتاج تحصیلی دانش آموزان توسط مرکز نیکوکاری خیراندیشان آمل، گفت: ۴۸۰ مرکز نیکوکاری در محله‌ها فعال هستند و از باب عدالت اجتماعی امسال توزیع مایحتاج دانش‌آموزان نیازمند از محله و مدرسه انجام می‌شود.

میثم معافی، مدیر کل کمیته امداد امام(ره) استان مازندرانبه گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام(ره) مازندران، میثم معافی، مدیرکل کمیته امداد امام(ره) استان مازندران، در حاشیه توزیع بسته‌های مایحتاج دانش آموزان در مرکز نیکوکاری خیراندیشان آمل، گفت: جشن عاطفه‌ها از ۱۵ شهریور شروع شده تا ۵ مهرماه ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان آینده‌سازان ایران هستند، افزود: امسال جشن عاطفه ها با پویش «آینده‌ساز باشیم» در تمام کشور در حال برگزاری است.

معافی تصریح کرد: با توجه به اینکه امسال پویش‌های نذر قربانی، به عشق علی، اطعام و احسان حسینی بیش از ۱۴۰ درصد رشد داشته است، پیش‌بینی می‌شود از طریق شبکه خیر و احسان مردمی ۴۰ میلیارد تومان برای کمک به ۱۶۵۰۰ دانش‌آموز  تحت حمایت جمع آوری شود.

مدیرکل کمیته امداد امام(ره) مازندران با اشاره به توزیع ۳۰۰ بسته مایحتاج تحصیلی دانش آموزان توسط مرکز نیکوکاری خیراندیشان آمل، اظهار کرد: ۴۸۰ مرکز نیکوکاری در محله‌ها فعال هستند و از باب عدالت اجتماعی امسال توزیع مایحتاج دانش آموزان نیازمند از محله و مدرسه انجام می‌شود.

وی افزود: این پویش در میادین و معابر اصلی شهر در هفته آخر شهریور ماه و در ۳۱ شهریور ماه در مصلی‌های نماز جمعه استان و در مدارس در هفته اول مهر ماه برگزار خواهد شد.

معافی با دعوت از همه خیران و مردم نیک اندیش استان مازندران گفت: خیران و مردم شریف استان می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۵۰۵ و کد دستوری *۸۸۷۷*۰۱۱# مبالغ مورد نظر خود را واریز کنند.

انتهای پیام
captcha