اعلام برنامه‌های گرامیداشت هفته فراجا در کاشان
کد خبر: 4173007
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹

اعلام برنامه‌های گرامیداشت هفته فراجا در کاشان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کاشان ضمن اعلام برنامه‌های هفته گرامیداشت فراجا، از انجام روزانه ٢٩٠ مأموریت عملی در شهرستان کاشان خبر داد.

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایرانمحمدحسین تقوایی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کاشان در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان ضمن گرامیداشت هفته فراجا که از ۱۳ تا ۱۹ مهرماه جاری برگزار می‌شود، اظهار کرد: «شهروند قانون‌مدار و پلیس خدمتگذار»، شعار هفته گرامیداشت فراجاست.

وی از تشکیل صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی با نیروهای مسلح خبر داد و افزود: حضور فرمانده نیروی انتظامی در نماز جمعه منطقه‌ مشهد اردهال همزمان با مراسم سنتی مذهبی قالیشویان فین کاشان و سخنرانی در خطبه نماز جمعه از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کاشان همچنین از اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی خبر داد و بیان کرد: دیدار با نماینده ولی‌ فقیه، عطرافشانی گلزار شهدا، راهپیمایی و کوه‌پیمایی جمعی، حضور کارشناسان در مدارس شهرستان، برگزاری جلسات شورای معتمد پلیس و اهدای خون به نیازمندان از دیگر برنامه‌های هفته فراجاست.

وی در پایان ضمن اشاره به عملکرد نیروی انتظامی کاشان در ماه‌های گذشته تأکید کرد: روزانه به‌طور میانگین ۲۹۰ مأموریت عملی در شهرستان انجام می‌شود. جرائم عمده‌ای که در حوزه کاشان اتفاق می‌افتد، شامل تصادفات، نزاع و درگیری داخل خانواده، جرائم عمومی، مفاسد اخلاقی و سرقت است که ریشه این جرائم به اعتیاد و مصرف مواد مخدر برمی‌گردد.

زهراسادات محمدی

انتهای پیام
captcha